Autocomin testerillä tulee mittarilukemaksi 210 tkm ja mittari itse näyttää 180 tkm, jossain siis mättää. Voiko tuo ero johtua jostain aiemmin tehdystä jonkun moduulin vaihdosta vai itse autocomista, näin epäili huoltamon kaveri kuulopuheiden perusteella? Vai onko mittaria ruuvattu, ja kuinka helppoa se yleensä kyseisessä autossa on? Ei tietty mikään iso ero onko ajettu karvan yli vai alle 200 tkm, mutta sitä suuremmalla syyllä ihmetyttää...
E6x mittarilukeman muuttaminen?
Collapse
X
-
Autocom näyttää kyllä oikeat kilsat tai ainakin mulla on tähän mennessä näyttänyt autosta riippumatta. Bemusta on helppo muuttaa kilsat, mutta miksi joku olisi ottanut vain 30tkm pois, joten voihan tuo autocom jotain sekoilla. Vikakoodeista ei jääneitä kilsoja ei tuo näytä.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostAutocom näyttää kyllä oikeat kilsat tai ainakin mulla on tähän mennessä näyttänyt autosta riippumatta. Bemusta on helppo muuttaa kilsat, mutta miksi joku olisi ottanut vain 30tkm pois, joten voihan tuo autocom jotain sekoilla. Vikakoodeista ei jääneitä kilsoja ei tuo näytä.
Kyllähän noita Saksassa tulee aika tiuhaan vastaan.
Mittari näyttää siltä että viimeisen vuoden tai parin aikana ajomäärä on tippunut mutta kun lyö piuhat kiinni niin selviää että onkin ajettu saman verran kuin aemmin, jätetty huolto/huollot merkkaamatta tai teettämättä ja jobbari on ruuvannut sen 20-50 tkm pois mittarista...
Saksan otteista onneksi näkee että milloin on poistettu kilvistä joten voi vähän päätellä siitäkin jotain...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment