Xxxxx
Announcement
Collapse
No announcement yet.
*poks*****
Collapse
X
-
Lipsautin tarkoituksella ironiaa mukaan.
Kaikki tutut ja myös nettikirjoittelit on täynnä sitä kuinka paljon näissä premiumautoissa (varsinkin uudemmissa) on vikoja, varsinkin sähkövikojahan näissä on taivaspaikan verran. Samaa saarnaa on nettikirjoittelut italialaisista ja ranskalaisista....molempia olen omistanut enkä ikinä törmännyt ihmeempiin vikoihin.
Bemaria ostomielessä ääneen harkittuani aikanaan sain romaanin verran "ohjeistusta" kuinka vikoja on kokoajan eikä yhtään ehjää beeämveetä ole valmistettu ikinä.
Kehotettiin kiertämään kaukaa, tein vastoin neuvoja kuten olen aina tehnyt autovalinnoissani.
Polttimon "palaminen" nauratti siinä määrin että oli pakko avata uusi topikki, pahoittelut niille joiden huumori ei kestänyt.
Kiitän kuitenkin polttimon määrän tiedosta ja ohjeesta että valopatteri on irroitettava....viikonloppuna pitää purkaa ja vaihtaa.
Comment
-
-
100% varmasti saat ironiallesi vastapainoa jotenkin muuten kuin pelkkien polttimoiden vaihdon muodossa.
(Rautalangasta väännettynä kyllä siihen vikaa vielä tulee ja taaloja palaa tuhansia...useitakin ennenkuin on 2markkaa taulussa mikäli ei työkalut pysy hyvin hanskassa.)
"valopatteri"
t:myös jo kahden e6x omistaja
Comment
-
-
Itsellä meni viikko takaperin pelkääjänpuolen päivävalo pimeeksi,vaihdoin molemmat varmuuden vuoksi.Ja ihan "valopatteria irroittamatta"parissa minuutissa
Tämä on ollut toinen vika kinnerissä puolenvuoden omistamisen aikana,päätermari vaihdettu kun lämmöt ei noussu kuin 75-78℃.Muuten ollut huoletonta ajoa.Last edited by jämerä; 28-06-2014, 23:02.G11 740e Pure Excellence -16
E85 Z4 Roadster 2.5i -03 kesäauto
Ex: F30 330e M-Sport -16
Ex: F11 530d xDrive M-Sport -12
Ex: E60 530d LCI -08
Ja pitkä lista muita😎
Comment
-
-
Nyt kun puheeksi tuli niin mitäs kaikkea on odotettavissa seuraavien ~70tkm (135-200tkm) aikana ns. kalliita remontteja ?
Kait nämä nyt 200-300tkm pitäisi mennä vielä ilman mittavampia vaihteisto/moottoriremontteja ?.
Hintaeroon vaikea sanoa mutta kun omaani katselin oli tuplaero 100 ja 350 ajettujen välillä. 100 ajetut oli 35t€ ja 350 ajetut 15-20t€. Varusteista riippuen toki paljon. Omani on perusmalli ja nahkapenkeillä varusteltu samanlainen maksoi 10t€ enemmän....Last edited by BMW525Xda; 29-06-2014, 08:46.
Comment
-
-
jos imusarjan läpät on ymmärretty poistaa ei mitään fataalia vikaa ole odotettavissa, moottori kyllä kestää, tosin 2,5 koneessa ei läppiä olekaan. Samaten kestävät alusta ja vaihteisto, vaihteisto saattaa alkaa nykimään cruisella ajaessa n 250tkm kohdalla, korjaus n. 1300.
Termostaattivikoja tulee ja jos niit ei huomaa hoitaa ajoissa joutuu partikkelifilsun pesemään auki, ja touringissa takaluukun johtosarjat vikaantuvat jos luukkua paljon käyttää ja samoin takailmajousituksen kompessori vikaantuu jos ei imuilmaletkua ymmärrä ajoissa uusia. Jos on panoraamakattoluukku se vikantuu mutta korjaukseen menee puoli tuntia vaikka merkkiliike haluaisi vaihtaa koko luukun. Varusteisiin ei fataaleja vikoja tule, ainoa on jos radio on ccc tyyppinen niin voi tulla vikaa, käytetyt kustantavat n 500e ja toki voi päivittää cic radioon (viihdekeskukseen) myös.
Comment
-
-
"Joysticcejä" on vissiin hajonnut joillain alle 200tkm.Ja laatikon "mecatronic" saatta kyllä porsia jopa alle 150tkm.Esim. omaani ko. laite uusittiin autoliikkeen piikkiin jossain reilussa 140tkm.Etuvetarien suojakumeista kannattaa pitää huolta/tarkkailla.Muuten voi tulla euron viasta huonoimmillaan monen touhutonnin remppa.Myös jakolaatikon öljyt kannattaa jossain vaiheessa vaihdattaa.Tuokaan ei taida kuulua huolto-ohjelmaan.Jne...
Comment
-
Comment