Itsekin olen tätä harkinnut, mutta vielä jäänyt ostamatta. Vähän mietityttää kuinka paljon tuo nostaa puskurin pintaa ylemmäs ja pienentää luukun ja puskurin väliä? Väli on muutenkin pieni niin talvella kun on vähänkin jäätä puskurin päällä niin aukeaako luukku enää?
Ja toisaalta kumpi näkyy enemmän, pienet naarmut vai mattamusta suojus? Mä laittaisin mieluummin sellaisen läpinäkyvän paksun muovikalvon/-teipin suojan.
Onkohan näitä teippejä saatavana valmiiksi muotoon leikattuna? Kerran yritin Toyotan puskuriin itse leikellä sopivaa ja siitä ei tullut mitään.
Plasti dip varmaan repeytyy irti jos vähänkin raapaisee pintaa? Kokemusta ei ole, mutta sellainen käsitys on ettei kovin hyvin kestä mekaanista rasitusta. Jos joku tämän luulon kumoaa niin tuohan olisi kyllä ratkaisu ongelmaan.
[QUOTE=markok;3363672]Onkohan näitä teippejä saatavana valmiiksi muotoon leikattuna? Kerran yritin Toyotan puskuriin itse leikellä sopivaa ja siitä ei tullut mitään.
muistaakseni ainakin lamin-x:llä ois tarjolla muotoon leikattuja. E39:iin makso muistaakseni satasen kieppeil.
Plasti dip varmaan repeytyy irti jos vähänkin raapaisee pintaa? Kokemusta ei ole, mutta sellainen käsitys on ettei kovin hyvin kestä mekaanista rasitusta. Jos joku tämän luulon kumoaa niin tuohan olisi kyllä ratkaisu ongelmaan.
Tilasin pari spray pulloa Rubbercombia, pinnoitan sillä e39 touringin listat. Sitten sen näkee miten puskurin päälilista kestää. Käsittääkseni jos pinta menee rikki, voi siihen kohtaan suihkaista lisää.
Onkohan näitä teippejä saatavana valmiiksi muotoon leikattuna? Kerran yritin Toyotan puskuriin itse leikellä sopivaa ja siitä ei tullut mitään.
muistaakseni ainakin lamin-x:llä ois tarjolla muotoon leikattuja. E39:iin makso muistaakseni satasen kieppeil.
No on hintaa niinkuin todettu niin tuolla hinnalla jo maalaa puskurin muutaman vuoden välein
Tilasin pari spray pulloa Rubbercombia, pinnoitan sillä e39 touringin listat. Sitten sen näkee miten puskurin päälilista kestää. Käsittääkseni jos pinta menee rikki, voi siihen kohtaan suihkaista lisää.
Itsekin laitoin munuaisten kehyksen rubber combilla ja onhan tuo vielä pysynyt. Tein samalla pellin palalle testi kappaleen ja minusta tuo lähtee aika helposti rullautumaan auki kun vähän peukalolla työntää. Varmaan pystyy paikkaamaan jälkikäteen, mutta aina siitä jää jälki.
Ei oo valmiiks leikattuna mut kivenisku teippiä on kyllä rulla tuossa vieressä mistä oon meinannu omaankin veistää.
Tosin nytkun ei ennää koiria oo tarve tunkee auton perälle ni lienee aika turha ees teippaillakaan. Pyyhkäsee vaan laikalla naarmut poijjes.
Mut teippiä löytyy jos haluat alkaa askartelemaan.
Mullakin on vielä rulla jäljellä kun tarkoitus oli kahteen autoon laittaa. Masennuin niin pahasti tuon Corolla yrityksen jälkeen etten viitsinyt edes yrittää omaan autoon. Kunnon sabluunan kun saisi tehtyä minkä mukaan leikkelisi kalvon niin sittenhän tuo olisi helppo homma. Voisi vaikka sitten myydä niitä valmiita paloja edulliseen 90 euron hintaan tuolla katteella ostaisi kahdet uudet Fiskarsit joka leikkaukseen.
Just viikko sitten tilasin tuommosen -> klik E61:een, tuli muutamassa päivässä postilaatikkoon. En ole vain ehtinyt sitä vielä asentaa paikalleen, mutta oikean kokoinen, reunasta reunaan, vaikuttaa olevan kun vähän mallailin.
Just viikko sitten tilasin tuommosen -> klik E61:een, tuli muutamassa päivässä postilaatikkoon. En ole vain ehtinyt sitä vielä asentaa paikalleen, mutta oikean kokoinen, reunasta reunaan, vaikuttaa olevan kun vähän mallailin.
Laitatko kuvia millainen tämä on asennettuna? Vaaleaan autoon vaan ei oikein kiinnostaisi laittaa kovin tummaa naarmusuojaa. Jos et ole vielä tätä liimannut niin onnistuisiko mitenkään lähettää minulle sitä teipin liimapinnan suojaa/taustapaperia? Saisin tuosta tehtyä näppärästi sapluunan. Maksusta voidaan sopia vaikka privan kautta.
mut jos markokki pääset masennuksistas ennen syysmasennuksia ja innostut askarrella sabluunan niin otan lainaan ja säästän oman aikani
Jos minä tuon sabluunan saan tehtyä niin ilmottelen kyllä. Eihän noita kaikkien kannata itse tehdä. Olen minä tuosta edellisestä masennuksesta jo selvinnyt, mutta jos ei muuten syysmasennus iske niin täytyy sitten yrittää uudestaan tuota. Varma keino päästä syysmasennukseen.
Comment