Tuli tuossa eilen sigun LCI E60:llä ajeltua vakkari päällä maantiellä satasen rajoitusalueella.Saavutin sitten matkalla polkupyöräilijän,joka sattui jostain syystä hieman "koukkaamaan" keskemmälle lähestyessäni.Tällöin vakkarin tutka nappasi fillaristin ja heitti autoon hätäjarrutuksen päälle kolarin estämieksi.Vaikka oikeasti autolla ei vielä olisi tarvinut edes väistää keskiviivan yli.Tilanne kuitenkin hieman yllätti äkkinäisyydellään.Onneksi ei takana tullut lähellä yhtään ajoneuvoa.Osaapahan sitten seuraavaksi ennakoida tilanne fillaristin ohituksessa.
Varsinainen kysymys kuuluukin,että toimiko autossa jarruvalot normaalisti,kun vakkari päättää jarrutella nopeutta enemmin tai sitten hieman kevyemmin?Esim. autojonon saavuttamis tilanteessa sellaisella ihan kevyellä jarrulla.Ihan vaan mahdollisia takana tulevia ajatellen.
Ja sitten jonon perässä ajellessa vakkarilla,niin vilkkuuko ne jarruvalot lähes jatkuvasti?Itse ei tuota pysty ajellessa mitenkään toteamaan,siksi kyselen.
Varsinainen kysymys kuuluukin,että toimiko autossa jarruvalot normaalisti,kun vakkari päättää jarrutella nopeutta enemmin tai sitten hieman kevyemmin?Esim. autojonon saavuttamis tilanteessa sellaisella ihan kevyellä jarrulla.Ihan vaan mahdollisia takana tulevia ajatellen.
Ja sitten jonon perässä ajellessa vakkarilla,niin vilkkuuko ne jarruvalot lähes jatkuvasti?Itse ei tuota pysty ajellessa mitenkään toteamaan,siksi kyselen.
Comment