Tere, jeesatkaa vähän yksinkertaista.
Tilanne on tämmöinen että kun auton käydessä löin hanskiksen luukun kiinni niin kuulu peräloosterista tussahdus ja auto sammui siihen. Joku noin 60 vikakoodia löytyi testerillä. No paikallistin vian tuohon akun plussakaapelin nalliin kun se oli sieltä pamahtanut. Kaapelit poikki ja survoin kaikki kengillä kiinni toisiinsa ilman sitä nallia. No nyt kuitenkin vikavalo (Restraint system failure) palaa koska nallianturin piuha on irti. Jostain luin että sen pystyy ohittamaan vastuksella, mutta minkä kokoisella ja onko tämä edes totta?
Tilanne on tämmöinen että kun auton käydessä löin hanskiksen luukun kiinni niin kuulu peräloosterista tussahdus ja auto sammui siihen. Joku noin 60 vikakoodia löytyi testerillä. No paikallistin vian tuohon akun plussakaapelin nalliin kun se oli sieltä pamahtanut. Kaapelit poikki ja survoin kaikki kengillä kiinni toisiinsa ilman sitä nallia. No nyt kuitenkin vikavalo (Restraint system failure) palaa koska nallianturin piuha on irti. Jostain luin että sen pystyy ohittamaan vastuksella, mutta minkä kokoisella ja onko tämä edes totta?
Comment