Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 525i -07 kokemuksia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nimila75
    Bimmer Rookie
    • Aug 2006
    • 26
    • Helsinki

    E60 525i -07 kokemuksia

    Kysely koskee siis kolmelitraista, vähäpäästöisempää versiota. Millaisia kokemuksia autosta, etenkin ovatko automaattilaatikot toimineet hyvin? Olen kahden vaiheilla, ostanko manuaalin vai automaatin. Fiksu varmaan ostaisi dieselin mutta en olekaan fiksu vaan tykkään bensabemareista.
  • skt
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2013
    • 348
    • Etelä-Pohjanmaa

    #2
    Moi

    Itsellä 520d LCI. Ajelin tällä viikolla kolme päivää 525i 05:lla. Melkein kuin eri autoa ajaisi. Käyntiääni on dieseliin verrattuna tosi hienostunut moottorissa, joka kuulostaa hiljaiselta liikennevaloissa ja kuusisylinterisenä mahtavalta kiihdytettäessä. Cruisen päälle mentyä koneella ei ole niin väliä, tosin kulutusmittari on vähän eriasennossa. Toi oli 140 tkm ajettu ja vaihteisto oli kunnossa. Kerran huohotin mennyt pakkasella tukkoon ja saanut öljyt pihalle.

    Originally posted by nimila75 View Post
    Kysely koskee siis kolmelitraista, vähäpäästöisempää versiota. Millaisia kokemuksia autosta, etenkin ovatko automaattilaatikot toimineet hyvin? Olen kahden vaiheilla, ostanko manuaalin vai automaatin. Fiksu varmaan ostaisi dieselin mutta en olekaan fiksu vaan tykkään bensabemareista.
    F11 LCI 520d -14
    F45 225xe -17
    Ex. E61 LCI 520d -08,
    Skoda Octavia mk2 -06, Golf GTI mk3 -96

    Comment

    • nimila75
      Bimmer Rookie
      • Aug 2006
      • 26
      • Helsinki

      #3
      Joo tuon kaiken olenkin jo tiennyt ja siksi dieselit jäävät unholaan. Kokeilin taannoin 325i -08 vuosimallia ja oli mahtava auto sekin. Kolmelitrainen bensa on vielä jonkin verran eri kuin kakspuolikas. Manuaali toimii bensamoottorin jatkeena hienosti. Pitäis vielä päästä kokeilemaan kolmelitraista 525i -mallia ja ilman M-sport alustaa. Yksi radalla enemmän kilpaa ajanut totesi, että M-sport on liian kova siviiliajoon ja liian pehmeä radalle. Taidan peesata ajatusta.

      Comment

      • skt
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2013
        • 348
        • Etelä-Pohjanmaa

        #4
        Originally posted by nimila75 View Post
        Pitäis vielä päästä kokeilemaan kolmelitraista 525i -mallia ja ilman M-sport alustaa. Yksi radalla enemmän kilpaa ajanut totesi, että M-sport on liian kova siviiliajoon ja liian pehmeä radalle. Taidan peesata ajatusta.
        Samaa sanoi aikanaan Tekniikan maailma 535:n ajettuaan. Pintakova ja joustovarat lyhyemmät. Kai sitä madallusta ylipäätään tehdään enemmän ulkonäkösyistä :-).
        F11 LCI 520d -14
        F45 225xe -17
        Ex. E61 LCI 520d -08,
        Skoda Octavia mk2 -06, Golf GTI mk3 -96

        Comment

        • Heguli 31
          BTCF Member
          • Oct 2004
          • 10097
          • KVLA

          #5
          Toi M-sportti juttu on ihan tuubaa.Jokaisen oma perse sen kertoo,että mikä on liian kova tai pehmeä.Ei lehtijutut tai naapurin mielipide.Joillekkin tuo M-sport alusta on jopa liiankin löysä vielä.Itse koeajamalla eri vaihtoehdot voi oikeasti olla jotain mieltä asiasta.Ostaa sitten perusversion tai sporrtialustalla olevan,niin kannattaa koeajaa molemmat versiot.

          PS. Tämänkin jutun olisi voinut laittaa jo olevaan keskusteluun: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=282478
          Last edited by Heguli 31; 27-09-2014, 08:25.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎