Announcement

Collapse
No announcement yet.

Renkaita lainaan/vuokralle jostain?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • enins
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2009
    • 521
    • Rauma

    #16
    Originally posted by böntti View Post
    Onko se katottu että jarrut ei laahaa? Kyllä siinä alustassa on jotain vikaa jos uudet levyt menee toistuvasti parissa viikossa kieroiksi, runsas jarrupöly myös kertoo että tarttis ehkä herkistellä ne jarrut. Ajat jonkun matkaa ja et hirveästi jarruttele, sitten kokeilet kädellä että kuumuko ne levyt.
    +1
    Etujarrut laahaa ja siitä ongelmat syntyvät. Liukutappien ja mäntien avaus, paikkojen rasvaus ja kokoaminen (tarpeen mukaan) uusilla osilla.
    Autokalusto: 320d f30

    Comment

    • hkroger
      Bimmer Rookie
      • Sep 2012
      • 104
      • Espoo

      #17
      Originally posted by böntti View Post
      Onko se katottu että jarrut ei laahaa? Kyllä siinä alustassa on jotain vikaa jos uudet levyt menee toistuvasti parissa viikossa kieroiksi, runsas jarrupöly myös kertoo että tarttis ehkä herkistellä ne jarrut. Ajat jonkun matkaa ja et hirveästi jarruttele, sitten kokeilet kädellä että kuumuko ne levyt.
      Originally posted by enins View Post
      +1
      Etujarrut laahaa ja siitä ongelmat syntyvät. Liukutappien ja mäntien avaus, paikkojen rasvaus ja kokoaminen (tarpeen mukaan) uusilla osilla.
      Nämä kuulostaa hyvin loogisilta. Pajalla dynamometrillä eivät olleet laahausta havainneet, mutta tietysti, jos laahaa sen verta vähän, että se vaan kuumentaa levyt?
      BMW X5 4.4i E53 vm. 2001

      Comment

      • böntti
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2011
        • 2857
        • Tampere

        #18
        Originally posted by hkroger View Post
        Nämä kuulostaa hyvin loogisilta. Pajalla dynamometrillä eivät olleet laahausta havainneet, mutta tietysti, jos laahaa sen verta vähän, että se vaan kuumentaa levyt?
        Jos laahaus paljastuu lopulliseksi syyksi niin älä vie autoas enää tuonne pajalle, pitäis asentajalla hälytyskellojen soida jos levyt kyrvähtää toistamiseen. Pitää laahata melko paljon että jarrudynolla näkyy, pienikin hinkkaus riittää levyjen kuumenemiseen ja pilaantumiseen.
        -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
        -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
        -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
        -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

        -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

        Comment

        • Mlatvala
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 3553
          • Kuopio

          #19
          Niin. No.

          Tästä jotenkin haistaa sen ettei herra Gröger ole itse paljoakaan autonsa remontointiin osallistunut muutakun maksumiehen roolissa.

          Ja ehkä sanon tämän ensimmäisen kerran, mutta... menkööt

          Korjaamot ovat kiinnostuneet ainoastaan rahastamisesta. Toisinaan myös osien vaihdosta.

          Niitä vittuakkaan kiinnosta jääkö ne jarrut laahaamaan ja luuhaamaan.

          Laitetaan uudet palat paikoilleen, jopa levyt, otetaan rahat ja seuraava potilas, sanoi Kaikkonen.

          Toisinaan jos ottaa marsuja mukaansa taskullisen autoa hakiessa niin auttaa ongelmien selvittämisessä.
          E61 535d alkuunsa viritetty.

          Comment

          • joko
            Bimmer Enthusiast
            • May 2004
            • 1968
            • Seinäjoki

            #20
            Minkä laatuiset alatukivarret sinne vaihdettiin? Laitoin joskus e60 vasemmalle puolen top run merkkisen alatukivarren, alle 1000km niin alapallonivel oli täysin väljä kuppiinsa.
            F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
            W906 319 sprinter - 14

            Comment

            • hkroger
              Bimmer Rookie
              • Sep 2012
              • 104
              • Espoo

              #21
              Originally posted by Mlatvala View Post
              Tästä jotenkin haistaa sen ettei herra Gröger ole itse paljoakaan autonsa remontointiin osallistunut muutakun maksumiehen roolissa.

              Ja ehkä sanon tämän ensimmäisen kerran, mutta... menkööt

              Korjaamot ovat kiinnostuneet ainoastaan rahastamisesta. Toisinaan myös osien vaihdosta.

              Niitä vittuakkaan kiinnosta jääkö ne jarrut laahaamaan ja luuhaamaan.

              Laitetaan uudet palat paikoilleen, jopa levyt, otetaan rahat ja seuraava potilas, sanoi Kaikkonen.

              Toisinaan jos ottaa marsuja mukaansa taskullisen autoa hakiessa niin auttaa ongelmien selvittämisessä.
              Se on totta, että en itse noita asioita ole vaihtanut, enkä osaiskaan.

              Mutta, ko. autokorjaamolla eivät ole multa veloittaneet mitään muutamasta viimeisimmästä käynnistä, vaikka on osiakin useilla satasilla vaihdettu. Että kyllä näillä on sen verran ammattiylpeyttä, mitä toki arvostan suuresti. Se on kyllä tänäpäivänä aika harvinaista, myönnettäköön.

              Marsujuttua en ihan tajunnut.
              BMW X5 4.4i E53 vm. 2001

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎