Osaisiko joku kertoa professional soittimella olevaan mistä rosvous toteutetaan bassoa varten?
Otin taka kajareilta ja sointi on suoraan sanottuna kamalaa
Mikä äänentoisto paketti? Jos hifi tai l7, löytyy kontista vahvistin jolta voi ryöstää. Jos ei niin sit perus popit ja itse ryöstin suoraan penkkien alta kun vaihdoin hifi paketin subbarit vakio hilppeiden tilalle.
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Mikä äänentoisto paketti? Jos hifi tai l7, löytyy kontista vahvistin jolta voi ryöstää. Jos ei niin sit perus popit ja itse ryöstin suoraan penkkien alta kun vaihdoin hifi paketin subbarit vakio hilppeiden tilalle.
Mites ton sitten erottaa mikä paketti on? Auttaako jos annan vinin loppuosan?
nykyiset
f11 535d -13 m-sport
e30 325i turbo "m3 look"
Muistaakseni varustekoodit olivat S676A (Hifi), S677A (L7), S752A (Individual). Jos taas karvalakki siitä ei taida erikseen varustekoodia olla lainkaan.
Muistaakseni varustekoodit olivat S676A (Hifi), S677A (L7), S752A (Individual). Jos taas karvalakki siitä ei taida erikseen varustekoodia olla lainkaan.
Eli tuolla penkkien alla siis on jokin valmis lähtö subbareille? Kun tutkin joku aika sit omaa autoa, niin nuo ritilät löytyy penkkien alta, en tosin vaivautunut katsomaan, onko siellä mitään.!
Eli tuolla penkkien alla siis on jokin valmis lähtö subbareille? Kun tutkin joku aika sit omaa autoa, niin nuo ritilät löytyy penkkien alta, en tosin vaivautunut katsomaan, onko siellä mitään.!
Siellä on aina äänivarustetason mukaiset subit.
Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment