Announcement

Collapse
No announcement yet.

Apua nollaus ei onnistu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wannaplay
    Bimmer Rookie
    • Aug 2014
    • 43
    • Vantaa

    Apua nollaus ei onnistu

    Autona siis 05 530d

    Vaihdettiin jarrupalat joka nurkkaan (ei olleet loppu vielä)
    Nollattiin vaihdetuksi bosch kts testerillä ja poks -25000 ja -30000 talussa ja jarrun varotusvalo palaa ja huutaa huoltoa... Ei auta mittaristosta nollata tulee vain kolme viivaa ja alkaa taas näyttää miinusta,menee kevyesti vati jumiin kohta ja paska vaihtaa omiStajaa
    nykyiset
    f11 535d -13 m-sport
    e30 325i turbo "m3 look"

    ex: e91 320d -06 m-sport
    ex f01 730d -11 m-sport
    ex:E61 530d -05 m-sport
    ex:E46 320i. -01 m-sport cabrio
    Ex:e60 525i, 4xe36 , 3xe36 , 2xe39, 1xe53
  • hkroger
    Bimmer Rookie
    • Sep 2012
    • 104
    • Espoo

    #2
    Originally posted by Wannaplay View Post
    Autona siis 05 530d

    Vaihdettiin jarrupalat joka nurkkaan (ei olleet loppu vielä)
    Nollattiin vaihdetuksi bosch kts testerillä ja poks -25000 ja -30000 talussa ja jarrun varotusvalo palaa ja huutaa huoltoa... Ei auta mittaristosta nollata tulee vain kolme viivaa ja alkaa taas näyttää miinusta,menee kevyesti vati jumiin kohta ja paska vaihtaa omiStajaa
    Tyhmä kysymys, mutta oliko se kulumisanturi kans vaihtokunnossa ja vaihdettiinko se? Ja sitten kun se vaihdetaan ja nollataan, niin siinä pitää hetki ajella rundia ennenkuin se tajuaa, että siellä on kunnossa oleva osa. En muista, että pitikö vielä sen jälkeen erikseen nollata ne huollot. Tais olla, jos halus ne kilometrit sinne huoltoväleihin oikein.
    BMW X5 4.4i E53 vm. 2001

    Comment

    • Wannaplay
      Bimmer Rookie
      • Aug 2014
      • 43
      • Vantaa

      #3
      Originally posted by hkroger View Post
      Tyhmä kysymys, mutta oliko se kulumisanturi kans vaihtokunnossa ja vaihdettiinko se? Ja sitten kun se vaihdetaan ja nollataan, niin siinä pitää hetki ajella rundia ennenkuin se tajuaa, että siellä on kunnossa oleva osa. En muista, että pitikö vielä sen jälkeen erikseen nollata ne huollot. Tais olla, jos halus ne kilometrit sinne huoltoväleihin oikein.


      Oli palaa puolet jäljellä vielä, ei siis ollu huonot
      nykyiset
      f11 535d -13 m-sport
      e30 325i turbo "m3 look"

      ex: e91 320d -06 m-sport
      ex f01 730d -11 m-sport
      ex:E61 530d -05 m-sport
      ex:E46 320i. -01 m-sport cabrio
      Ex:e60 525i, 4xe36 , 3xe36 , 2xe39, 1xe53

      Comment

      • Spetke
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 3450
        • Janakkala

        #4
        Vaihda uudet tunistimet ja sen jälkeen auto testerin päähän ja nollaus niin toimii.
        Turha tuollaisesta on ongelmaa tehdä.
        ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

        Comment

        • Kramer77
          Bimmer Rookie
          • May 2013
          • 77
          • Kokkola

          #5
          Originally posted by Spetke View Post
          Vaihda uudet tunistimet ja sen jälkeen auto testerin päähän ja nollaus niin toimii.
          Turha tuollaisesta on ongelmaa tehdä.
          Juuri näin. Itse koin saman kohtalon ku vaihdatin jarrulevyt ja palat eteen eli tunnistin uus, maksaa about 30 euroa.

          Comment

          • WSE1
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 3242
            • Suomusjärvi

            #6
            Originally posted by Kramer77 View Post
            Juuri näin. Itse koin saman kohtalon ku vaihdatin jarrulevyt ja palat eteen eli tunnistin uus, maksaa about 30 euroa.
            Tai 15e tarvikkeena, kyseessä on käytännössä pätkä sähköjohtoa muovinpalassa joten kaikkein halvin tarvikekin ajaa taatusti asiansa.

            Comment

            • Kramer77
              Bimmer Rookie
              • May 2013
              • 77
              • Kokkola

              #7
              Originally posted by WSE1 View Post
              Tai 15e tarvikkeena, kyseessä on käytännössä pätkä sähköjohtoa muovinpalassa joten kaikkein halvin tarvikekin ajaa taatusti asiansa.
              Jeps! Varmasti löytyy halvemmalla, ite en vaan jaksanu ruveta hyppäämään joka puljussa ja merkkarilta löyty piuha samantien.

              Comment

              • -challenger-
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2009
                • 2150
                • L a h t i

                #8
                Originally posted by WSE1 View Post
                Tai 15e tarvikkeena, kyseessä on käytännössä pätkä sähköjohtoa muovinpalassa joten kaikkein halvin tarvikekin ajaa taatusti asiansa.
                No tarvike anturit just nimenomaan ei toimi.. Ei motonetin eikä schmiedmannin.. Kannattaa ostaa marmorilta kerralla oem !
                Ja sen saa nollattua sitte ilman testereitäkin tuolla rippimittarilla..

                Comment

                • MajorDrake
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 7544
                  • Jyväshyvä

                  #9
                  Originally posted by -challenger- View Post
                  No tarvike anturit just nimenomaan ei toimi.. Ei motonetin eikä schmiedmannin.. Kannattaa ostaa marmorilta kerralla oem !
                  Ja sen saa nollattua sitte ilman testereitäkin tuolla rippimittarilla..
                  Kyllä minulla ainakin on kaikki tarvike anturit toimineet, haettu höpönetistä, kl:stä ja mistä milloinkin. Ja hinta on jotain 12-13 euron pintaan...
                  M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                  Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                  Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                  Comment

                  • hkroger
                    Bimmer Rookie
                    • Sep 2012
                    • 104
                    • Espoo

                    #10
                    Originally posted by MajorDrake View Post
                    Kyllä minulla ainakin on kaikki tarvike anturit toimineet, haettu höpönetistä, kl:stä ja mistä milloinkin. Ja hinta on jotain 12-13 euron pintaan...
                    Itellä kans tarvikkeet, mutta tuntuu olevan kulutustavaraa. Motonetin antureista piuhat katkeilee aika helposti. Pari on joutunut jo vaihtamaan ihan sen takia.
                    BMW X5 4.4i E53 vm. 2001

                    Comment

                    • Hunt
                      Bimmer Rookie
                      • Oct 2013
                      • 100
                      • Finland

                      #11
                      Edit: ei mit.
                      Last edited by Hunt; 05-01-2015, 19:53.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎