Kaverin 350 tkm ajettua N47:aa
tutkittiin eilen kun herjasi hiukkassuodattimesta.
viimeisin generointi oli ollu 3300 tkm sitten,
Pakokaasujen takempi lämpöanturi näytti ~-41 astetta
joten vika lienee siinä. Pistin pakkopolton päälle
ja lähdettiin testaamaan että miten isot paineet ennen dpf:ää löytyy,
arvot nousivat jonnein vähän päälle 300 mbar..
Kesken kovan kiihdytyksen auto rupesi "säksättämään",
ja puutui täysin, sammui tien laitaan.
Ei lähtenyt aluksi ollenkaan käyntiin,
starttasi kyllä kohtuu hyvin.
Moottorin lämmöt olivat 108 astetta?!?
Railipaineet nousi startissa 420 baarin pintaan ja kone pyöri n. 200 rpm.
Ei vikakoodeja. (tai no, Ihka antoi koodin DDE:n jännitteestä startin jälkeen?)
Aikansa seistyään lähti sahaamalla käyntiin mutta kävi edelleen säksättäen.
Tankki oli puolillaan....
Jakoketju on ko. autoon vaihdettu n. 50 tkm sitten eikä
ketju erityisesti ääntänyt ennen koeajolle lähtöä, tuli erityisesti
kuunneltua pihassa... Jos sitä ei olisi vaihdettu vasta,
epäilisin että jako on pompannyt...
Tai kaasuläppä juminu kiinni...
Auto lähti hinurilla Laakkoselle,
eka kertaa jäin Bemarilla välille 8-(
Mikähän tuosta mahtoi hajota...
tutkittiin eilen kun herjasi hiukkassuodattimesta.
viimeisin generointi oli ollu 3300 tkm sitten,
Pakokaasujen takempi lämpöanturi näytti ~-41 astetta
joten vika lienee siinä. Pistin pakkopolton päälle
ja lähdettiin testaamaan että miten isot paineet ennen dpf:ää löytyy,
arvot nousivat jonnein vähän päälle 300 mbar..
Kesken kovan kiihdytyksen auto rupesi "säksättämään",
ja puutui täysin, sammui tien laitaan.
Ei lähtenyt aluksi ollenkaan käyntiin,
starttasi kyllä kohtuu hyvin.
Moottorin lämmöt olivat 108 astetta?!?
Railipaineet nousi startissa 420 baarin pintaan ja kone pyöri n. 200 rpm.
Ei vikakoodeja. (tai no, Ihka antoi koodin DDE:n jännitteestä startin jälkeen?)
Aikansa seistyään lähti sahaamalla käyntiin mutta kävi edelleen säksättäen.
Tankki oli puolillaan....
Jakoketju on ko. autoon vaihdettu n. 50 tkm sitten eikä
ketju erityisesti ääntänyt ennen koeajolle lähtöä, tuli erityisesti
kuunneltua pihassa... Jos sitä ei olisi vaihdettu vasta,
epäilisin että jako on pompannyt...
Tai kaasuläppä juminu kiinni...
Auto lähti hinurilla Laakkoselle,
eka kertaa jäin Bemarilla välille 8-(
Mikähän tuosta mahtoi hajota...
Comment