kuullostaa hullulta mutta tuli otettua active cruise pois käytöstä erinäisten onkelmien takia, niin kysymys kuuluu kun laitoin vakio viiksen active cruisen viiksen tilalle ja myös acc poistettu kissvesalan toimesta pois käytöstä ja ohjelmoitu vakio cruise käyttöön niin tässä vaiheessa pitääkö tehdä jtn muutakin muutoksia autoon kun pelkkä viiksen vaihto ja koneella ohjelmointi, bmw wds ohjelmasta tietoa yritin katsoa mutta meni yli hilseen, inpalla katsottu auto tunteen kaikki viiksen liikkeet ja hud näyttöön tulee cruisen kuva, muuta sitten ei tapahdukaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 ACC vaihto vakio cruiseen
Collapse
X
-
Originally posted by jörry View Postkuullostaa hullulta mutta tuli otettua active cruise pois käytöstä erinäisten onkelmien takia, niin kysymys kuuluu kun laitoin vakio viiksen active cruisen viiksen tilalle ja myös acc poistettu kissvesalan toimesta pois käytöstä ja ohjelmoitu vakio cruise käyttöön niin tässä vaiheessa pitääkö tehdä jtn muutakin muutoksia autoon kun pelkkä viiksen vaihto ja koneella ohjelmointi, bmw wds ohjelmasta tietoa yritin katsoa mutta meni yli hilseen, inpalla katsottu auto tunteen kaikki viiksen liikkeet ja hud näyttöön tulee cruisen kuva, muuta sitten ei tapahdukaa.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
-
-
Originally posted by jörry View PostEn 100% voi sanoa mutta kisavesala ohjelmoi ja sanoi että ohjelmointi puoli on kunnossa hoten luulisin sen olevanBMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Koodaus on tehty 99% varmasti oikeen. Vo koodauksella listalta pois $544 acc ja tilalle $540 cc tämän tallennuksen jälkeen koko auton koodaus.
Vikakoodi tuli autossa mittaritaulusta k-line yhteydestä acc yksikköön. Voiko ny olla että autossa missä on acc olisi eri mittari??Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Riippuen vuosimallista tuo on joko ilman erillistä ohjainboksia, eli ACC1 09/2005 asti ja sen jälkeen ACC2 josta ilmeisesti pari versiota joista ainakin toinen erillisellä ohjainboksilla (versio stop&go jossa lyhyen kantaman SRR ja erillinen pitkän matkan tutka LRR).
Käsittääkseni molemmissa järjestelmissä on liityntä DCS:lle, jossa valvotaan jarrupainetta. Ainakin ACC1 järjestelmässä johdot viedään antureilta suoraan DCS moduulille. Itse anturit löydät kun kurkkaat moottoritilaan pelkääjän puolelle, takapään jarruputkessa on T-haara jossa sensoreista toinen. Etupään jarrupainesensori on muistaakseni oikean puolen pyöränkotelossa.
En tiedä voisiko vaikuttaa jos nämä ovat edelleen sähköisesti kiinni?
Ainakin ACC1 järjestelmän osalta tiedän retrofittejä tehdyn (itselläkin työn alla) ja se ei vaadi mittariston vaihtoa. Uudemmista en osaa sanoa.
Ja jos pelkkä tutka on otettu pois niin jos se on ACC2, tarkista vaikka realoemin kautta onko se versio jossa mukana erillinen ohjainmoduuli.now. 530D E61 2005
ex. 325i A Touring 2004
Comment
-
-
Originally posted by PetriPT View PostAinakin ACC1 järjestelmän osalta tiedän retrofittejä tehdyn (itselläkin työn alla) ja se ei vaadi mittariston vaihtoa. Uudemmista en osaa sanoa.
Olis tarkoitus jossain vaiheessa koittaa tuota ACC:n asennusta 335d:hen ja ois kiva tietää mitä tuo vaatii.Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
Kyllä nyrkkisääntönä voi sanoa että powertrain-CAN-väylään tai väylän moduuleihin kytketyt, sinne koodauksen puolesta kuulumattomat osat aiheuttaa vikakoodeja. Eli nyt pitäis ensihätään nyppästä tuo ACC-moduuli pois, sulakkeen irroitus voi mahdollisesti riittää. Mittaristo näyttäis osakatalogin puolesta olevan sama kaikissa malleissa, softapuolella voi toki olla eroa.Last edited by böntti; 19-10-2014, 12:12.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Älä niitä antureita ekana tutki vaan ota se ACC-moduuli irti.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by JP-76 View PostOnko kysymyksessä ACC:n asennus autoon jossa pelkkä jarrulla oleva cruise vai päinvastoin niin kuin topicin aloittajalla?
Olis tarkoitus jossain vaiheessa koittaa tuota ACC:n asennusta 335d:hen ja ois kiva tietää mitä tuo vaatii.
Mutta tässä jörryn tapauksessa selvittäisin tosiaan ensin josko tuo ohjainboksi on autossa ja mikäli se siellä on niin pois se kannattaa kokeilla ottaa. Jarrupaineantureilta voi tarvittaessa napata plugit irti.now. 530D E61 2005
ex. 325i A Touring 2004
Comment
-
-
Juu tietty jos sitä ACC-moduulia ei ole, pitää ne sensorit irroittaa sähköistä. ACC-moduulin irroitusajatuksen taustalla on oletus että kaikki sähköt menee sen kautta, varmaa tämä ei ole.Last edited by böntti; 19-10-2014, 16:43.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
E60 530Da 2004 pre-lci, jossa aktiivinen vakionopeudensäädin versio ACC1 tutka rikki. Onnistuisiko muutos perinteiseen malliin seuraavilla toimenpiteillä?
- Vakionopeudensäätimen viiksi vaihdetaan perinteiseen malliin, joka tarkoitettu 9/2005 ja vanhemmat.
- Acc tutkalta etupuskurista sähköliittimen irroitus.
- Vo koodauksella listalta pois $541 acc ja tilalle $540 cc tämän tallennuksen jälkeen koko auton koodaus...
Muuta? Mitä?Last edited by Tuoppo; 17-06-2020, 07:05.G30 530e xDrive iPerformance -20
E70 X5 xDrive40d -10
Comment
-
Comment