Onkos kukaan törmännyt tällaiseen ongelmaan (foorumit on surffailtu..)
Eli antaa aina uudestaan ja uudestaan tuon otsikon vikakoodin, nollaamisen jälkeen palaa päivän-parin päästä.
Itse tuuletin kokeiltu DIS testillä ajaa ja toimii hyvin ja ohjaussignaalin pulssimuoto näyttää skoopilla katottuna asialliselta (PWM)
Tuo DIS testihän ajaa (muistista) 20-80% alueen tuulettimen toiminta-alueesta läpi, siksi itsellä tuli mieleen että toimiiko tuon 20% tehon alle menevillä alueilla ok.
Tallissa ollessa testasin laittaa ilmastoinnin päälle ja silloin tuo tuulettimen käyntiinlähtö oli aavistuksen takkuista, kayntiin lähdettyään pyöri selvästi pienemmällä nopeudella kuin tuo DIS testin 20%
Mitenkä kuuluuko tuon tuulettimen lähteä pyörimään pakkasella ollenkaan kun ilmastoinnin laittaa päälle?
Tuulettimen laakerit on ok joten mitään mekaanista tuossa ei ahdista.
Tuuletin on hiiliharjaton ja sisuksista löytyy useampi käämi ja roottorin ulkokehältä magneetit, pari mikropiiriä ja tehofettejä sekä pari isoa elkoa. Piirikortin tinailin läpi-> ei auttanut.
Eli antaa aina uudestaan ja uudestaan tuon otsikon vikakoodin, nollaamisen jälkeen palaa päivän-parin päästä.
Itse tuuletin kokeiltu DIS testillä ajaa ja toimii hyvin ja ohjaussignaalin pulssimuoto näyttää skoopilla katottuna asialliselta (PWM)
Tuo DIS testihän ajaa (muistista) 20-80% alueen tuulettimen toiminta-alueesta läpi, siksi itsellä tuli mieleen että toimiiko tuon 20% tehon alle menevillä alueilla ok.
Tallissa ollessa testasin laittaa ilmastoinnin päälle ja silloin tuo tuulettimen käyntiinlähtö oli aavistuksen takkuista, kayntiin lähdettyään pyöri selvästi pienemmällä nopeudella kuin tuo DIS testin 20%
Mitenkä kuuluuko tuon tuulettimen lähteä pyörimään pakkasella ollenkaan kun ilmastoinnin laittaa päälle?
Tuulettimen laakerit on ok joten mitään mekaanista tuossa ei ahdista.
Tuuletin on hiiliharjaton ja sisuksista löytyy useampi käämi ja roottorin ulkokehältä magneetit, pari mikropiiriä ja tehofettejä sekä pari isoa elkoa. Piirikortin tinailin läpi-> ei auttanut.
Comment