Miten pysäköintitutkan anturat saa testattua? Pitääkö olla käynnissä vai vaan virta päällä ja pakilla?:think Kuunnellaanko joka antura ,jos ei surise niin finaalissa.Tunnustellaanko kädellä
.Voisko joku auttaa niin tietäs ruveta hakeen vikaa.Auton kuva ja keilat tulee näytölle eikä mitään muuta tapahdu edessä ,eikä takana.
e61 530 xd vm 2006
Collapse
X
-
Tags: None
-
Otas kissvesalaan yhteyttä...Originally posted by kettula 04 View PostMiten pysäköintitutkan anturat saa testattua? Pitääkö olla käynnissä vai vaan virta päällä ja pakilla?:think Kuunnellaanko joka antura ,jos ei surise niin finaalissa.Tunnustellaanko kädellä
.Voisko joku auttaa niin tietäs ruveta hakeen vikaa.Auton kuva ja keilat tulee näytölle eikä mitään muuta tapahdu edessä ,eikä takana.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
Ei se mies jouda perehtyyn mun pirssiin omilta kiireiltään.Olen yritellyt monta kertaa aiemminkin.Aikonut tulla aina jäänyt tulemattaOriginally posted by MajorDrake View PostOtas kissvesalaan yhteyttä...
.
Täytys löytää täältä Oulusta päin jokin toinen luotettavampi BMW asiantuntia,jotta saatas kalusto kuntoon.On näissä vikoja niin perk....:think. Ainakin minulla ensimmäisen e61 530 omistajalla enkä taida olla ainut.Hienoin auto mitä mulla koskaan ollut,kaikin puolin muuten,niin en haluais helpolla luopua.
Comment
-
Kuuntelemalla selviää, korva vaan kiinni anturiin niin kuuluu tasainen naksunta ja mikäli ei kuulu, niin anturi on sökö tai liitännässä häikkää.-12 E70 40d
Ex:
-11 Porsche 958
-11 F11 535dA
-09 E90 330dA
-09 E61 530dA
-09 E60 530xdA
-04 E60 530dA
+10 muuta kakkoskolmos värkkiä
Comment
-
Virrat päälle, ei käyntiin asti. pakki päälle ja kuunteen. Myös sormella tuntuu näpytys jos kunnossa.
Comment
-
Niin eihän sitä pakkia ole pakko laittaa. Virrat päällä paina parkkitutka nappia
Comment
-
-
Tuolla ulkona tuule niin ku Venäläisessä elokuvassa
ei siellä kuule mitään täytyy kokeilla huommenna uudestaan.Ettei vaan olis isommasta jutusta kyse:think
Comment
-
Mistä isommasta
? Veku jo kerto että mikä siellä on luultavasti rikki, lisäksi on tietenkin mahdollisuutena pdc-moduuli ja sen virransyöttö sekä väyläpiuhat. Nyt ei kannata kuitenkaan mennä asioiden edelle, vaan sun kannattais saada auto testeriin. Jos Kissvesalalla on muita kiireitä, kysy käyttäjältä Clavurion.
Tuo että montako tutkaa tarvitaan tutkan pimenemiseen riippuu ehkä autosta. E6x:ään on olemassa kaks erilaista pdc-moduulia. Juttelin asiasta vasta erään foorumilaisen kans ja on mahdollista että toinen moduulimalli pimentää tutkat, jos on kaks tai useampia tutkia rikki. Oon itse nähny semmoisia autoja joissa on vaikkapa kolme tutkaa pimeänä ja muut tutkat toimii silti. Tai sitten on kyse vian tyypistä (oikosulku piuhoissa vs piuhat poikki tai anturi rikki), tiedä näistä
.
Last edited by böntti; 12-02-2015, 08:24.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Ja minä törmäsin vasta alkuvuodesta 2006 valmistettuun josta kolme pimeää tutkaa, mutta silti ei PDC pimentynyt. Kävin katomassa kaverille autoa joten mulla on siitä kaikki printit tallessa. Homma menikin tarkalleen niin että kolme tutkaa pimeänä mutta vikakoodia tuli vain kahdesta.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
Comment
-
No tepä ootte kovia törmäileen,toivottavasti ei tullu pahoja vaurioita😁
Käy kettula täällä niin luetaan ne koodit ja muutama tutkakin saattaa löytyä ku sattuu.-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
Comment
-
Touhutessa kato sattuu kaikennäköstäOriginally posted by exautisti View PostNo tepä ootte kovia törmäileen,toivottavasti ei tullu pahoja vaurioita
.
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
Comment
Comment