Nyt ei tarvi miettiä vaihtaako automaatin öljyt perinteisesti liruttelemalla vaiko huuhtelemalla. Automaatti alkoi vuotamaan vaihteistokotelon tiivisteholkista. Onneksi Laakkoselta vasta ostettu auto ja korjaus menee luonnollisesti Laakkosen piikkiin ja vaihtavat öljyt samalla tuolla perinteisellä tavalla.
Autossa on mittarissa nyt 156tkm ja olisi tarkoitus ajaa 120tkm tuohon päälle kolmessa vuodessa. Täytyypä kertoa kokemuksista miten homma etenee ja kuinka loota kestää ja käyttäytyy.
Täällähän Forumilla on kaksi koulukuntaa pitäisikö öljyt vaihtaa vai ei ja vallitseva tapa huuhtelemalla ja perinteinen tapa esim. Laakkosella että lirutus ja öljypohjan vaihdossa mitä sieltä tulee. Mutta mitäs mieltä olette allaolevan linkin tapauksesta jossa luvataan Öljynvaihto kemikaaleilla huuhtelemalla BG laitteella jossa ilmeisesti automaatti ja öljykierto huuhtellaan jollain pesukemikaalilla ja täytetään sitten omilla öljyillä.
Onko kokemuksia? Järjen mukaanhan loota tykkää jos se puhdistetaan ja uudet öljyt tilalle mutta aika tarkkana saa olla ettei taas kemikaaleja jää kiertoon ja pese ja syö materiaaleja jatkossakin.
Autossa on mittarissa nyt 156tkm ja olisi tarkoitus ajaa 120tkm tuohon päälle kolmessa vuodessa. Täytyypä kertoa kokemuksista miten homma etenee ja kuinka loota kestää ja käyttäytyy.
Täällähän Forumilla on kaksi koulukuntaa pitäisikö öljyt vaihtaa vai ei ja vallitseva tapa huuhtelemalla ja perinteinen tapa esim. Laakkosella että lirutus ja öljypohjan vaihdossa mitä sieltä tulee. Mutta mitäs mieltä olette allaolevan linkin tapauksesta jossa luvataan Öljynvaihto kemikaaleilla huuhtelemalla BG laitteella jossa ilmeisesti automaatti ja öljykierto huuhtellaan jollain pesukemikaalilla ja täytetään sitten omilla öljyillä.
Onko kokemuksia? Järjen mukaanhan loota tykkää jos se puhdistetaan ja uudet öljyt tilalle mutta aika tarkkana saa olla ettei taas kemikaaleja jää kiertoon ja pese ja syö materiaaleja jatkossakin.
Comment