Enpäs löytänyt hakemalla vastaavaa threadia niin avataan uusi...
Eli mikähän mahtaa olla ton digitaalisen kulutusmittarin sielunelämä sillon kun auto käy tyhjäkäynnillä niin kulutus mukamas kipuaa huolella ylöspäin, jotenkin ei riitä ymmärrys että minkä takia? Esim liikennevaloissa paikallaanollessa saattaa kiivetä helposti puolilitraa-litran ylemmäs, riippuu tietty kauan on pysähdyksissä. Se siitä sit kyllä alkaa vähän tippumaan kun lähtee liikkeelle mutta ei mitenkään erityisen nopeasti.
Jotenkin tuntuu että toi järjetön ''nousu'' vääristää tota kulutusmittarin lukemaa aika huomattavasti, eihän se nyt paikallaanollessa voi yhtäkkiä alkaa nostamaan kulutusta melkeen samanverran kun löis kaasun pohjaan?
Edellinen e39 ei ainakaan vastaavaa tehnyt. Viisarimittari tossa muuten pysyy kyllä nollissa sillonkun auto ei liiku..
Eli mikähän mahtaa olla ton digitaalisen kulutusmittarin sielunelämä sillon kun auto käy tyhjäkäynnillä niin kulutus mukamas kipuaa huolella ylöspäin, jotenkin ei riitä ymmärrys että minkä takia? Esim liikennevaloissa paikallaanollessa saattaa kiivetä helposti puolilitraa-litran ylemmäs, riippuu tietty kauan on pysähdyksissä. Se siitä sit kyllä alkaa vähän tippumaan kun lähtee liikkeelle mutta ei mitenkään erityisen nopeasti.
Jotenkin tuntuu että toi järjetön ''nousu'' vääristää tota kulutusmittarin lukemaa aika huomattavasti, eihän se nyt paikallaanollessa voi yhtäkkiä alkaa nostamaan kulutusta melkeen samanverran kun löis kaasun pohjaan?

Edellinen e39 ei ainakaan vastaavaa tehnyt. Viisarimittari tossa muuten pysyy kyllä nollissa sillonkun auto ei liiku..
Comment