Miten tuon tasonsäädön pitäisi toimia. Aika-ajoin olen huomannut, että toinen puoli on 2-3 senttiä alempana, kun olen siirtänyt auton muhkuraiselta pihalta talliin. Aamulla töihin ajellessa kompura surauttaa sen jokseenkiin suoraan.
Kärenkaita vaihtaessa kuskin puoli jäi varmaan vielä reilummin ylemmäs ja taas aamulla ensimmäisen ajokilometrin aikana kompura pärähti ja auto melko suorassa.
Näyttäähän tuossa tosin olevan nytkin noin sentin ero, eli kuskin puoli ylempänä. Auto on tosin parkissa muhkuraisella alustalla.
Mitään vikailmoituksia ei ole tasonsäädöstä, eikä muustakaan. Toimiiko siis oikein ja kuuluuko asiaan vai pitäiskö jonkin sortin kalibrointia suunnitella?
Kärenkaita vaihtaessa kuskin puoli jäi varmaan vielä reilummin ylemmäs ja taas aamulla ensimmäisen ajokilometrin aikana kompura pärähti ja auto melko suorassa.
Näyttäähän tuossa tosin olevan nytkin noin sentin ero, eli kuskin puoli ylempänä. Auto on tosin parkissa muhkuraisella alustalla.
Mitään vikailmoituksia ei ole tasonsäädöstä, eikä muustakaan. Toimiiko siis oikein ja kuuluuko asiaan vai pitäiskö jonkin sortin kalibrointia suunnitella?
Comment