Rekisterikilven valot e60

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -BigDaddy-
    Bimmer Rookie
    • Dec 2008
    • 58
    • Helsinki

Rekisterikilven valot e60

No niin ja sit asiaan.
    Eli 530d sedan -05 ja vasen rekkarin valo ei toimi. Tutkailin siltä oikealta puolelta takakontin saranasta et kolmesta johdosta oli hapertunut kuori rikki. (Ruskea valk,ruskea ja keltainen) ja tietysti kaikki samasta kohtaa.
    Jos olen oikein ymmärtänyt niin rekkarin valot tulee valomodulilta koska ei ainakaan oo sopivaa sulaketta noille valoille. Voiko moduli mennä rikki jos menee johdot oikariin? Ja voiko sitä modulia itse ehjätä jos se on rikki? Ja vielä se et mistä toi moduli löytyy?
  • markok
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 3018
    • Kuopio

Originally posted by -BigDaddy- View Post
    No niin ja sit asiaan.
    Eli 530d sedan -05 ja vasen rekkarin valo ei toimi. Tutkailin siltä oikealta puolelta takakontin saranasta et kolmesta johdosta oli hapertunut kuori rikki. (Ruskea valk,ruskea ja keltainen) ja tietysti kaikki samasta kohtaa.
    Jos olen oikein ymmärtänyt niin rekkarin valot tulee valomodulilta koska ei ainakaan oo sopivaa sulaketta noille valoille. Voiko moduli mennä rikki jos menee johdot oikariin? Ja voiko sitä modulia itse ehjätä jos se on rikki? Ja vielä se et mistä toi moduli löytyy?
    Moduli katkaisee syötön jos havaitsee oikosulun. Kun oikosulku on havaittu riittävän monesti menee ko. lähtö pysyvästi kiinni ja avaus onnistuu vain testerillä. Moduli löytyy vasemmasta etu jalkatilasta ihan vasemmasta reunasta kun ottaa muovin pois polkimien yläpuolelta.
    BMW 530iA Touring -05

Comment

• yrd3
      Bimmer Rookie
      • Feb 2013
      • 163
      • Ylistaro

mulla sama homma, vasen valo pimiänä, johtosarjat vaihdettu vuoden vaihtees eikä vasen polttimo pala. oikeanpuoleinen pelaa kyllä ja on kokeiltu polttimon vaihtoa ja piuhat on täysin ehjät mitä nyt yleismittärilla testattu moneen kertaan mutta virta puuttuu, sulakkeita etsin hetken kunnes luovutin. autosta tutkittiin vikakoodit, nollattiin muutama huoltovalo sekä yritettiin autocom testerillä ajaa vasen rek valo palamaan mut ei niin ei, milläsen testerin vaatii?

Comment

• markok
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2002
        • 3018
        • Kuopio

Originally posted by yrd3 View Post
        mulla sama homma, vasen valo pimiänä, johtosarjat vaihdettu vuoden vaihtees eikä vasen polttimo pala. oikeanpuoleinen pelaa kyllä ja on kokeiltu polttimon vaihtoa ja piuhat on täysin ehjät mitä nyt yleismittärilla testattu moneen kertaan mutta virta puuttuu, sulakkeita etsin hetken kunnes luovutin. autosta tutkittiin vikakoodit, nollattiin muutama huoltovalo sekä yritettiin autocom testerillä ajaa vasen rek valo palamaan mut ei niin ei, milläsen testerin vaatii?
        Tool32:lla tämä onnistuu.
        BMW 530iA Touring -05

Comment

• Robi
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2002
          • 7606
          • Vantaa

Myös Autologic testerillä onnistuu valomodulin resetointi.
          Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
          Tiedustelut priva tai 0452210069

Current
          E61 530d
          E39 530d
          E39 520iA
          E46 330xd
          E28 528i

Comment

Working...
          X