Johan ongelman lykkäs kun esim E39 on vaihdettu muutamaan takapyörän laakereita ja nyt työn alle tuli E60 530D LCI 2008 ja kaikki muu purkaantui hyvin, mutta vetoakselit on molemmat jumittuneet laakeriin ja navanpooriin ei nassahda irti vaikka tuurnalla keskelle akselia hakkaa, pitääkö koko systeemi ottaa perän laipan kohdalta irti siten, että irroittaa peränlaipan pultit. Onko kellään ollut ongelmaa tuossa E60 takapyörien laakereiden vaihdossa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 Takapyörän laakerin vaihto, Ongelma
Collapse
X
-
Vetari pitää ottaa kokonaan irti. Sieltä perän laipasta ne torxipultit pois.
Jos vetari on booreista nasahtanut kiinni napaan niin pitää käyttää kunnon ulosvetäjää. Itse laakerihan on pultattu takapuolelta napakynkkään kiinni...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Asiaan vielä liittyvää voiko ostaa Moog
Voiko takatukivarsi etummaisen ostaa Motonetista 25cm no: 17--7090 69,90€ merkki Moog , vähän epäilyttävä onko kellä tuosta merkistä kokemuksia.
Originally posted by MajorDrake View PostVetari pitää ottaa kokonaan irti. Sieltä perän laipasta ne torxipultit pois.
Jos vetari on booreista nasahtanut kiinni napaan niin pitää käyttää kunnon ulosvetäjää. Itse laakerihan on pultattu takapuolelta napakynkkään kiinni...
Comment
-
-
Originally posted by 325E View PostVoiko takatukivarsi etummaisen ostaa Motonetista 25cm no: 17--7090 69,90€ merkki Moog , vähän epäilyttävä onko kellä tuosta merkistä kokemuksia.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment