Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 tuplaputkiston rakentelu.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Caarlo
    Bimmer Rookie
    • Apr 2015
    • 105
    • 03

E60 tuplaputkiston rakentelu.

Mahtaakohan näihin perusmalleihin, mm. 530d olla jo valmiiksi tuplaputkistoa, jotka siis tulevat molemmin puolin autoa takapuskurille? M-sport puskuriinhan myydään tuota diffuusoria, jossa on molemmin puolin "reiät" valmiina.

Itsehän tuon myös varmaan tekisi (jos osaisi). Onko moni tehnyt, kuvia? Onko halukkaita valmistamaan Pirkanmaan alueella korvausta vastaan?
    E60 530d -04.
  • Jarppa63
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2010
    • 759
    • Kerava

Ei taida valmiina löytyä.
    Tuolla on useampi foorumilainen tehnyt: http://www.lakesteel.org/pakoputket02.html

Jarppa
    BMW i4M50 individual -23
    exiä: BMW 545e -21
    BMW F33 435xd -15
    M550xd-12
    e93 330da -08
    Dodge Stealth RT/TT -91
    Ford Thunderbird SC -91
    Olds Supreme avo -71
    Chevy Chevelle 2d HT -72

Comment

• Anzafin
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2006
      • 3747
      • Kajaani

On niitä valmiita paketteja vaikka kuinka paljon. Suurin osa niistä on toteutettu siten, että oikean puolen putki tuodaan vasemmalta puolen äänenvaimentajasta. Putki kiertää vararengaskotelon etupuolelta.

Hinnat on varmaan 700€ ylöspäin, ja halvimmissa voi joutua putkia vääntelemään paremman istuvuuden saamiseksi. Minulla oli edellisessä autossa FOX:n valmistama, ja kyllä se "toimi" . Eli savua tuli molemmista rööreistä. Edukkaammaksi tulee varmasti rakentaa itse tai teetättää, ehkä.

- Antti -

Comment

• Jarppa63
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2010
        • 759
        • Kerava

Originally posted by Jarppa63 View Post
        Ei taida valmiina löytyä.
        Tuolla on useampi foorumilainen tehnyt: http://www.lakesteel.org/pakoputket02.html

Jarppa
        Originally posted by Anzafin View Post
        On niitä valmiita paketteja vaikka kuinka paljon. Suurin osa niistä on toteutettu siten, että oikean puolen putki tuodaan vasemmalta puolen äänenvaimentajasta. Putki kiertää vararengaskotelon etupuolelta.

Hinnat on varmaan 700€ ylöspäin, ja halvimmissa voi joutua putkia vääntelemään paremman istuvuuden saamiseksi. Minulla oli edellisessä autossa FOX:n valmistama, ja kyllä se "toimi" . Eli savua tuli molemmista rööreistä. Edukkaammaksi tulee varmasti rakentaa itse tai teetättää, ehkä.

- Antti -
        Totta. Sorry aivopieru.
        Fox, Remus ja Eisenmann ainakin.

Jarppa
        Last edited by Jarppa63; 31-07-2015, 13:53. Reason: typoja
        BMW i4M50 individual -23
        exiä: BMW 545e -21
        BMW F33 435xd -15
        M550xd-12
        e93 330da -08
        Dodge Stealth RT/TT -91
        Ford Thunderbird SC -91