Joo elikkäs mitenhän tuommosen punaiselle menneen öljynvalon saisi nollattua. On kokeiltu tripillä ja muuta ei kuin miinuslaskuri nollautunna. Erillisellä vikakoodi testerillä millä kaikki muut kyllä nollautui paitsi tuo. Ja nyt on parina iltana jonkin aikaa koittanna tutkii josko sen saisi resetoitua inpalla taikka sit tuolla ISTA/D rheingoldilla vaan tuloksetonta on ollunna.
Toinen kysymys mikä on herännyt, et onko mahdollista että auto polttaisi kokojan hiukkasloukkuunsa. Pakokaasut meinaa on polttavan kuumia vielä näin kolmenkymmenen asteen pakkasellakin ja ääni on sellainen pörpöttävä aina. Ei korvia hivele. Humppailee jonkin verran välilämmössä ja täysin kuumana harvakselta matka-ajossa.
Autossa täysin mykkä kaasuläppä, eikös sen pitäis estää tuo polttotapahtuma? ja siitä seuraakin jatkokysymys, jos estää ja auto ei polta suodatinta tyhjäksi kokoaikaa, niin rupeaako tuo polttamaan kokoajan jos hiukkassuodatinta päivittää hieman virtaavammaksi ratkaisuksi?
Toinen kysymys mikä on herännyt, et onko mahdollista että auto polttaisi kokojan hiukkasloukkuunsa. Pakokaasut meinaa on polttavan kuumia vielä näin kolmenkymmenen asteen pakkasellakin ja ääni on sellainen pörpöttävä aina. Ei korvia hivele. Humppailee jonkin verran välilämmössä ja täysin kuumana harvakselta matka-ajossa.
Autossa täysin mykkä kaasuläppä, eikös sen pitäis estää tuo polttotapahtuma? ja siitä seuraakin jatkokysymys, jos estää ja auto ei polta suodatinta tyhjäksi kokoaikaa, niin rupeaako tuo polttamaan kokoajan jos hiukkassuodatinta päivittää hieman virtaavammaksi ratkaisuksi?
Comment