Tuli katsastusaikaa pohtiessa mieleen viimevuotinen katsastuksessa tapahtunut juttu. Katsuri otti dieselpäästöt polkaisemalla kaasun pohjaan, kerran ja puhtaat paperit. Mutta kun koitti lähteä mittauspaikalta (hieman loiva ylämäki halliin sisään) ei Lci525xda suostunut kytkemään vaihdetta. Viiden minuutin kuluttua otti vaihteen ja on tämän jälkeen toiminut erinomaisesti, toimii tälläkin hetkellä.
Kävin tuon episodin jälkeen tarkastuttamassa öljymäärän ja värinkin, kaikki ok.
Mistähän tuo hetkellinen vikatila johtui ?
Auto oli lievästi keula ylöspäin ja täyskaasutuksella vaihteistosta pakeni öljyt ja vaihteiston öljypumppu haukkasi ilmaa ?
Kun tuo päästökoe otetaan automaatista, pitääkö auton olla tasaisella ja vaihde P vai N ?
Kävin tuon episodin jälkeen tarkastuttamassa öljymäärän ja värinkin, kaikki ok.
Mistähän tuo hetkellinen vikatila johtui ?
Auto oli lievästi keula ylöspäin ja täyskaasutuksella vaihteistosta pakeni öljyt ja vaihteiston öljypumppu haukkasi ilmaa ?
Kun tuo päästökoe otetaan automaatista, pitääkö auton olla tasaisella ja vaihde P vai N ?
Comment