Olisiko kellään kommenttia / järkevää syytä tähän. Auto on 523i E60 N53 koneella vm 2009. Savuttaa valkoista savua pääsääntöisesti koko ajan, niin ajaessa kuin tyhjäkäynnillä. Autoon vaihdettiin venttiilikoppa kun huohotin vuoti, puolat ja tulpat käyntiongelmien vuoksi. Jäähdytysnestettä ei katoa, eli ei viittaisi kansiongelmiin. Aika ajoittain kone tuntuu pätkäisevän, eli tuntuisi kuin jokin sytytyshäiriökin vielä olisi. Kuitenkin auto vetää ja toimii muutoin normaalisti ja tuo pätkiminenkin on hyvin satunnaista ja kestää suurinpiirtein yhden pytyn sytytyksen verran. Testerissä ei vikakoodeja ole ilmennyt. Olisin kiitollinen kaikesta ehdotuksesta mistä vikaa voisi hakea.
E60 valkoinen savu
Collapse
X
-
jonkin verran normaalia enemmän nämä N53 koneiset höyryää ehjänäkin mun kokemuksen mukaan. On siitä jossain foorumilla ollut juttuakin.G31 530dxA 2017
ex:F11 530dA 2014 jatoba metallic
ex:E61 530dA 2009 tiefsee blau
ex:E60 525iA 2008 titan silber
Comment
-
Kyllä täälläkin tupruttelee oli kone sitten kylmä tai kuuma. Ei kadota nesteitä, eikä öljyjä. Suuttimet on juuri vaihdettu. Olen todennut että antaa tupruttaa. Ulkomaisilla foorumeilla on ollut jonkin verran juttua tästä. Tuntuvat tupruttavan vähän normaalia enemmän.
Comment
-
täysin samat kokemukset täällä, sigun auton kanssa.."Toyota Hybrid ostettu, taivaspaikka ja ikuinen viattomuus saavutettu"
Vs1400 Intruder
Ex:
F11 530dA xDrive
E60 523iA
E39 520i Sedan
E39 530dA Touring
E39 528iA Sedan
E46 318i Sedan
E39 523i Sedan
E36 316i Sedan x2
Comment
-
Samoin mun sigun pirssi savuttaa, ei se mua häiritse, kiva vaan että tulee savua. Vinkki vitonen, sai kulutusta alaspäin täs n52 motissa kun laitettiin moottoriin stage1 optimointi ja laatikkoon xhp stage 3.E60 523ia M-sport -06' @ E85, Stage2 & Xhp
Ex: E39 520i Sedan -99'
Comment
Comment