Announcement

Collapse
No announcement yet.

inpa ja e61 530da -08

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jiivee530d
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2013
    • 400
    • pohjois-savo

inpa ja e61 530da -08

asentelin koneelle ton inpa ohjelman ja nyt en saa sitä pelaamaan.

inpan valikkoon pääsen mutta se ei anna niitä automalleja siihen alareunaan vaikka laittaa piuhalla autoon.

mitähän osaisin tehä tolle että alkais pelittää?

käytin joskus vanhemman -04 e61 kanssa inpaa ja on tosi kätevä ohjelma.

voiko sit olla että ei pelaa samanlailla tässä lci mallissa?
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10941
    • Joensuu

Sulla puuttuu siitä INPA:sta ainakin scriptit, mahdollisesti muitakin tiedostoja. Lataa sellainen paketti, jossa on kaikki tiedostot. Melko työläs altaa metsästämään kaikki tarvittavat tiedostot varsinkin, jos ei tiedä mitkä tiedostot tarvitsee.
    e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

• jiivee530d
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2013
      • 400
      • pohjois-savo

Originally posted by HTK12 View Post
      Sulla puuttuu siitä INPA:sta ainakin scriptit, mahdollisesti muitakin tiedostoja. Lataa sellainen paketti, jossa on kaikki tiedostot. Melko työläs altaa metsästämään kaikki tarvittavat tiedostot varsinkin, jos ei tiedä mitkä tiedostot tarvitsee.
      Mistäs minä semmosen saisin ladattua?oisko linkkiä
      laittaa?

Pitääkö minun sit poistaa koko tuo ohjelma ja ladata uudelleen? Ei oo oikeen kokemusta tästä asennuksesta mutta inpaa olen kyllä muuten käyttänyt.
      Last edited by jiivee530d; 19-03-2016, 09:49.

Comment

• HTK12
        BTCF Member
        • Jul 2011
        • 10941
        • Joensuu

Originally posted by jiivee530d View Post
        Mistäs minä semmosen saisin ladattua?oisko linkkiä
        laittaa?

Pitääkö minun sit poistaa koko tuo ohjelma ja ladata uudelleen? Ei oo oikeen kokemusta tästä asennuksesta mutta inpaa olen kyllä muuten käyttänyt.
        Joo kannattaa poistaa tuo koko INPA asennus. Asentamalla suoraan toimivan version pääset pääsen paljon helpommalla. Itsellä ei ole linkkiä laittaa, kun oman INPA:n lataamisesta on jo vuosia. INPA:n tarvitsee sitten jatkossa vain päivittää DATEN filuja. Googlella pitäisi kyllä löytyä.
        e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit

Comment

• jiivee530d
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2013
          • 400
          • pohjois-savo

Originally posted by HTK12 View Post
          Joo kannattaa poistaa tuo koko INPA asennus. Asentamalla suoraan toimivan version pääset pääsen paljon helpommalla. Itsellä ei ole linkkiä laittaa, kun oman INPA:n lataamisesta on jo vuosia. INPA:n tarvitsee sitten jatkossa vain päivittää DATEN filuja. Googlella pitäisi kyllä löytyä.

Juu kyllä rupee siltä kuulostamaan että tämän homman sais suorittaa joku asiasta enemmän ymmärtävä.. Löytysköhän tästä pohjois-savon alueelta ketään innokasta bemaristia joka haluais asentaa kyseisen ohjelman??
          Last edited by jiivee530d; 19-03-2016, 11:45.

Comment

• HTK12
            BTCF Member
            • Jul 2011
            • 10941
            • Joensuu

Originally posted by jiivee530d View Post
            Juu kyllä rupee siltä kuulostamaan että tämän homman sais suorittaa joku asiasta enemmän ymmärtävä.. Löytysköhän tästä pohjois-savon alueelta ketään innokasta bemaristia joka haluais asentaa kyseisen ohjelman??
            Mä voin se etänä teamviewerillä asennella. Pistä priivaa, jos kiinnostaa.
            e39 540iA E85

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎