Okei. Koitin tuon coolerilta egr:ään menevän putken iroittaa ja autoa käytin, niin öljyyntyi koko putki oikeen kunnolla. Eikai tuo normaalia oo?
Eli EGR -lauhduttimen putki siitä ahtoputkesta ennen läppää? Ahtoputkista tulee öljyä?
TUo vikakoodi on suuttimesta/mista, korjausarvo menee yli alueen. Inpalla näkee mikä suutin kyseessä.
Tsekkaa ettei tuo valkoinen savutus johdu siitä, että EGR -lauhdutin vuotaa vettä pakosarjaan.
Eli EGR -lauhduttimen putki siitä ahtoputkesta ennen läppää? Ahtoputkista tulee öljyä?
TUo vikakoodi on suuttimesta/mista, korjausarvo menee yli alueen. Inpalla näkee mikä suutin kyseessä.
Tsekkaa ettei tuo valkoinen savutus johdu siitä, että EGR -lauhdutin vuotaa vettä pakosarjaan.
Eli EGR -lauhduttimen putki siitä ahtoputkesta ennen läppää? Ahtoputkista tulee öljyä?
TUo vikakoodi on suuttimesta/mista, korjausarvo menee yli alueen. Inpalla näkee mikä suutin kyseessä.
Tsekkaa ettei tuo valkoinen savutus johdu siitä, että EGR -lauhdutin vuotaa vettä pakosarjaan.
Siis se korjaushan ei tietenkään aina tarkota että vika on suuttimessa vaikka useimmiten näin onkin.
Se kertoo vaan sen että jonkun sylinterin käynti on huonoa ja sitä tasataan joko lisäämällä tai vähentämällä kyseisen sylinterin ruiskutusta.
Syitä on sitten kiertokanki, mäntä venttiilit jne.
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Siis se korjaushan ei tietenkään aina tarkota että vika on suuttimessa vaikka useimmiten näin onkin.
Se kertoo vaan sen että jonkun sylinterin käynti on huonoa ja sitä tasataan joko lisäämällä tai vähentämällä kyseisen sylinterin ruiskutusta.
Syitä on sitten kiertokanki, mäntä venttiilit jne.
Onko näissä muka jonkinlainen sylinterikohtainen palotapahtuman seuranta? Minkä tiedon perusteella se toimii?
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Onko näissä muka jonkinlainen sylinterikohtainen palotapahtuman seuranta? Minkä tiedon perusteella se toimii?
On sylinterikohtainen valvonta. Jokaisen sylinterin palotapahtuma saa aikaan liike-energian eli kierrosluvun voimakkuuden ja näiden eroa tarkkaillaan. Oliko nyt niin, että 10kierr/min saa sylinterit keskenään saa heittää...
Juurikin näin. Siitä tulee nimikin tuolle kummajaiselle: smooth running controller
Ei ole yks eikä edes kaks kertaa, kun jampat ovat varaosaliikkeestä kyselleet uutta smooth running controlleria.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment