Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lisä valoa konepellin alle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JP-76
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2009
    • 1060
    • Kanta-Häme

Originally posted by Macke View Post
    No tämä menee jo ofttopiksi mutta kyllä hyvä yleisvalaistus on aina oltava, tartti sitten kohdevaloa tai ei. On se aika perseestä pelkän otsalampun kanssa yrittää jotain tosissaan ruuvata.

Ledinarua pellin alle vaan, vetelee jotkut urpot niitä auton alustaankin
    Mä en kanssa ymmärrä sitä että jos joku täällä kysyy johonkin omaperäiseen ratkaisuun neuvoja, alkuperäinen kysymyshän olisi voinut olla myös muotoa "mistä saan helpoiten 12v liitännän konehuoneen puolelle", niin täällä alkaa heti kauhea vittuilu että miksi sää noin teet ja toiset idiootit saa vaan vettä myllyyn ja tulee topikissa ylempänä olevan kaltaisia vastauksia,aivan turhanpäiväistä hölynpölyä suorastaan, joka ei liity itse aiheeseen enää millään tavalla.

Kyllä tähän maailmaan Pelle Pelottomia mahtuu ja hyvä että joku jaksaa hakea omaperäisiä ratkaisuja ongelmiin. Näistä saattaa syntyä suuria keksintöjä aikanaan, jota sitten tänkin ketjun kommentoijat ihmettelee että "miten mää oon voinu tulla aikasemmin toimeen ilman tällaista?".

Topikin avaajalle vielä, jos enää jaksat lukea tätä ketjua, toivottavasti sait hakemasi vastaukset ensimmäisistä viesteistä ja jatka vaan idean kehittelyä

-Jari
    Kalusto:
    BMW 550i xDrive -14
    BMW S1000R -17
    Toyota Proace -15

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎