Vikakoodia antaa maffista ja dpf:n liian tiheästä regeneroinnista. Tarkkoja sanamuotoja en muista, on hyvän aikaa ku koodit viimeks luin. Vaihdoin maffin ja samat koodit tulee takas heti nollauksen jälkeen. Aiempi maf oli joku nimetön "Made in Italy, uusi on Bosch. Maffin adaptaatiotkin nollasin, ne oli muistaakseni 0 ja -1 tms. Kuitenkin hyvin pienet. Vaikuttais siltä, että maffin signaali katoaa jonnekkin, kun vikakoodi palaa heti nollauksen jälkeen.
Mistä nyt lähteä etsimään vikaa? Meneekö maffin piuhat suoraan eculle, että vois johdon päistä mitata, onko välillä katkos? Missä sijaitsee ecu? Onko muilla ollut samaa ja osais kertoa mistä on vikaa löydetty?
Mistä nyt lähteä etsimään vikaa? Meneekö maffin piuhat suoraan eculle, että vois johdon päistä mitata, onko välillä katkos? Missä sijaitsee ecu? Onko muilla ollut samaa ja osais kertoa mistä on vikaa löydetty?
Comment