Kertokaapas viisaammat mitä alan tuosta autosta korjauttaan. Se starttaa tosi laiskasti taas kun ilmat kylmenee. Akun siihen viime talvena vaihdatin ja se vaihtu kuiva akusta märkään ja herjasi sitten akun varaus tiloja ja kuukauden päästä ajoin akkuliikkeeseen takaisin ja he koodasivat sen ja herjaus poistui ja ongelmat. Mutta tänä talvena on taas tosi laiska käynnistyyn. Ei herjaa mitään vikaa muutako että vaihdelaatikko rikki kun viimisil voimil käynnistyy. Mutta tämä poistuu ku auton hetken kuluttua sammuttaa ja käynnistää uudelleen. Startti pyörähtää ensin tosi hitaasti ja sitten nopenee pikku hiljaa. Laturilta tulee hyvin virtaa ja akkuki käytetty rasitus testis ja kaikki kunnos. Akun lataa täyteen niin siltikki on aika laiska lähteen käyntiin kylmänä. Tarviiko tuo viel jonku koodauksen et osaa antaa akulta täyttä virtaa startille ja ladata sitä oikein? Vai onko startti rikki? Auto nukahtaa kyl ainaki silmä ja korva määräsesti ku p valo sammuu vaihteistolta noin 20 minsas ja mikään ei jää pyöriin. Peräkontin johtosarjat on joku vaihtanut minua enemmin ja takalasin luukun napin vaihdoin ite ku alko pomppiin auki. Auttakaa toki et mistä kantsis aloittaa ku tuo bemarin huolto ei mailman halvinta lystiä ja ite ei viitti tuol pakkases etes yrittää räpiä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw e61 -05 starttaa laiskasti
Collapse
X
-
Tuosta ei kuulu kuitenkaan minkäänlaista sivu ääntä vaan pyörittää vaan niin laiskasti ettei taho lähteä käyntiin. Pitää akkua laata ja olla koko ajan melkein lämmityksessä. Siks epäilen et onko vika kuitenkaan startissa vai mis. Se päävirtajohdon läpi vienti oli tuosta wetterin mukaan tarkastettu ku ei näkyny avoimena siellä. Noh nyt se on menossa korjaamolle tällä viikolla ja mitataan startille tuleva virta ja tarvittaessa uusitaan se. Mitkä siel eteläs on hinnat bemarin startille kun täällä oli merkkiliikkeessä 579e ja halvin tarvike oli 249+pantti.
Comment
-
-
Originally posted by Tero.ruokanen View PostTuosta ei kuulu kuitenkaan minkäänlaista sivu ääntä vaan pyörittää vaan niin laiskasti ettei taho lähteä käyntiin. Pitää akkua laata ja olla koko ajan melkein lämmityksessä. Siks epäilen et onko vika kuitenkaan startissa vai mis. Se päävirtajohdon läpi vienti oli tuosta wetterin mukaan tarkastettu ku ei näkyny avoimena siellä. Noh nyt se on menossa korjaamolle tällä viikolla ja mitataan startille tuleva virta ja tarvittaessa uusitaan se. Mitkä siel eteläs on hinnat bemarin startille kun täällä oli merkkiliikkeessä 579e ja halvin tarvike oli 249+pantti.e39 M5
Comment
-
-
Originally posted by Tero.ruokanen View PostMitkä siel eteläs on hinnat bemarin startille kun täällä oli merkkiliikkeessä 579e ja halvin tarvike oli 249+pantti.Last edited by Heguli 31; 30-12-2016, 19:54.
Comment
-
-
Mistähän hitosta sitä tietäis että kuinka monella piikillä se oma startti on? Kokeilin joskus osanumeron perusteella huntata ja lopputulos oli se, että ainakin ulkomailta tyrkytettiin 9 tai 11 piikkistä starttiva. Omakin startti on jokseenkin rauhallinen tohon muijan äxään verrattuna, se kipittää melkein yhtä innokkaasti kuin jonkun riisikupin startti...
Comment
-
-
Originally posted by Macke View PostMistähän hitosta sitä tietäis että kuinka monella piikillä se oma startti on? Kokeilin joskus osanumeron perusteella huntata ja lopputulos oli se, että ainakin ulkomailta tyrkytettiin 9 tai 11 piikkistä starttiva. Omakin startti on jokseenkin rauhallinen tohon muijan äxään verrattuna, se kipittää melkein yhtä innokkaasti kuin jonkun riisikupin startti...sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Comment