Announcement

Collapse
No announcement yet.

M57N2 vortexin lisäys?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ErkkiE
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2006
    • 625
    • Espoon haja-asutus

    M57N2 vortexin lisäys?

    Pihassa nyt pari M57N2:sta (e91 330xd -07 ja e61 530xd -08). Kummastakin läpät poistettu jo aiemmin ja ainakin tuo 530d lci on sillä uusimmalla öljynerotinversiolla ilman vortexia.

    Toiset suosittelee lisäämään vortexin tuohonkin (ainakin, jos läpät jo pois) ja toiset on sitä mieltä, että se on sellaisenaan how god and BMW created it.

    Onko kellään mitään negatiivisia kokemuksia lisäämisestä vai pelkkää iloa ja onnea lisäämisen jälkeen ja vähemmän öljyä imupuolella?

    E
    Last edited by ErkkiE; 10-12-2016, 14:13.
  • asdteme
    BTCF Member
    • Mar 2015
    • 757
    • P-Savo

    #2
    Originally posted by ErkkiE View Post
    Pihassa nyt pari M57N2:sta (e91 330xd -07 ja e61 530xd -08). Kummastakin läpät poistettu jo aiemmin ja ainakin tuo 530d lci on sillä uusimmalla öljynerotinversiolla ilman vortexia.

    Toiset suosittelee lisäämään vortexin tuohonkin (ainakin, jos läpät jo pois) ja toiset on sitä mieltä, että se on sellaisenaan how god and BMW created it.

    Onko kellään mitään negatiivisia kokemuksia lisäämisestä vai pelkkää iloa ja onnea lisäämisen jälkeen ja vähemmän öljyä imupuolella?

    E
    Itse laitoin omaan 525d LCI -08 malliin vortexin paikalleen, kun kotelo oli tyhjänä. Sillä toiveella että imupuolella olisi vähemmän öljyä mutta eipä tuntunut juuri vaikuttavan...
    better late than never

    E90 325i
    E30 M3
    E92 M3 Competition

    Comment

    • ErkkiE
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2006
      • 625
      • Espoon haja-asutus

      #3
      Kiitoksia uskonvahvistuksesta, ettei tuosta ainakaan haittaa ole. Sinne tupsahti viitosen koneeseen, kun oli sopivasti paikkoja auki. Eipä tuo yksilö älyttömästi imupuolta öljyä, mutta vähemmän on silti aina vähemmän...

      E

      Comment

      • musaboitsu
        Newbiemmer
        • Mar 2016
        • 5
        • nurmijärvi

        #4
        E60 530d todella mystinen vika, öljyt putkesta!

        Elikkäs niinkuin otsikko kertoo, ja herättää mielenkiinnon lukemaan ongelmasta. Kaverini ajoi autoa aikasemmin n.400km reipasta ajoa.viimeisillä kilometreillä n.120km/h , kunnes, yhtäkkiä hirveä savu konehuoneesta, ja pakoputkesta. Samantien auto sivuun ja sammuksiin heti, tulin itse paikalle, ja totesin että venttiilikoppa tihkui jokseenkin öljyä, josta syystä sitä oli jonkin verran konehuoneessa, auto lähtee kyllä käyntiin, mutta ei sitä kauaa viitti ruksuttaa, tulee niin kova savu putkesta, ja auto tärisee rajusti, noh auto hinurilla kotiin ja rupesin kaverin kanssa purkamaan huomasin samalla että onkos se nyt 2 vai 5pytyn suutin, kuitenkin edestä päin katsottuna toisiksi viimeinen niin siinä ei ollut, pelkällä sähkökynällä katsoen eloa, nyt autoa purettu enemmän mm. Imusarja, suuttimet yms.. ja kaveri vaan veikkas suuttimen tiivistettä? 🤔 ja ei ole testereitä että pystys kattelmaan koneelta mitä se herjaa, auto itsessään ei antanut vikavaloja, turbo on katsottu ehjäksi, eli mikä tämmösen vois aiheuttaa? Mitä on voinut tapahtua? Ja jos joku haluaa tulla klaukkalaan nurmijärvelle lukemaan koodeja yms. Pientä palkkiota vastaan, niin on tervetullut, saa myös soittaa, ja antaa oman veikkauksensa : 0440181400 -Sami

        Comment

        • levis69
          Bimmer Rookie
          • Oct 2008
          • 186
          • Etelä-Savo

          #5
          Mulla olis uusi tarvike Vortex jos jollain olis tarvista,ostin omaan mutta siellä olikin jo samanlainen joten turha ostos mulle....
          E63 M6

          "Ei sen vian tarvitse olla suuri jos se on päässä,niin kuin minulla!"

          ex:
          e21 323i
          e30 316
          e30 M3
          e34 524td
          e34 520i
          e39 530da
          e39 540i 6v.
          E61 535d

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎