Announcement

Collapse
No announcement yet.

e61 530 -04 DDE-cas syngronointi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hva570
    Newbiemmer
    • Feb 2008
    • 21

    e61 530 -04 DDE-cas syngronointi?

    Ei käynnisty,eikä syngronointi onnistu.
    Inpa ei löydä DDE.tä muut moduulit löytyy:cas yms.
    carsoft löytää dde:n ja cas:n,ei silti syngronointi onnistu?
    eikös se tehty juuri tuolta dde puolelta?
    Olen tehnyt saman inpalla e46 330d -04 ja toimii.
    Onko tässä joku versio ongelma?
    Entä mites tuo polttoainepumpun ekp?
    Tais sieltäkin hävitä koodit,nyt on joku coding -o oletus?
    Mites tästä eteenpäin?
  • hva570
    Newbiemmer
    • Feb 2008
    • 21

    #2
    No,niin
    Sain cas ja dde synkronoitua,auto käynnistyy 25 sekunniksi kun laittaa ekp moduliin pumpun testaukseksi pmw arvon 100%.
    Eli EKP moduulista puuttu se koodaus.Eikä löydy sitä itseltä inpasta?
    Hävisi ekp:stä kun tein jotain nollauksia?
    Mistä löydän koodin tai sitten vedän jännitteen suoraan pumpulle ja ajan jollekkin koodarille vantaalla?

    Comment

    • hva570
      Newbiemmer
      • Feb 2008
      • 21

      #3
      Onnistui se ekp moduulin koodaus pienen perehtymisen jälkeen,
      Yksi asia ihmetyttää:auton käydessä tyhjäkäyntiä pa-pumpun virran kulutus on 10-11 amppeeria?
      Sehän on pulssi modulaatio ohjattu,jos laittaa vaikka arvoksi 30% testiin ,niin auto silti saa ruokaa tarpeeksi ja virrankulutus tippuu noin 4 amppeeriin?
      Jos pumpun pyynti on se n:2500rpm tyhjäkäynnilläkin ja toteutunutkin,niin missä mättää?
      Pyynti ja toteutunut humppaa jonkin verran,
      Eihän tossa ole mitään mieltä pitää pumpun kierroksia lähes täysillä?
      En ole ajanut autolla jakatsonut mitä tapahtuu kuorman kanssa.
      Onko joku softan päivitys aiheellista?
      Veneessäni on e46 tekniikka ja dde5.
      E46;sta taitaa koko ekp purkki puuttua,voihan se pa-pumppu pyöriä koko aika täysilläkin,vie vaan vähän enemmän virtaa.

      Comment

      • ToWe
        Newbiemmer
        • Dec 2015
        • 1
        • Vantaa

        #4
        Itsellä samaa säätöä.

        Kerrotko reseptin miten sait auton toimimaan?

        Comment

        • VolvoTDi
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2006
          • 1576
          • Tampere - Pori

          #5
          Miksi nyt mennä nollailemaan juttuja sieltä jos ei ole mitään käsitystä mikä sen vaikutus on! Taitaa kaapelit olla nykyään niin halpoja, että kaikki niitä onnistuu saamaan...
          Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
          Check:
          www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
          Tampere 044-5867096

          Comment

          • Macke
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2009
            • 1134
            • Porvoo

            #6
            Jostain se on varmaan jokaisen lähdettävä ja edistyneemmät käyttäjät varjelee jostain syystä sitä kumuloitua tietoa kuin kipeää p*llua.

            Pahoittelen off topiccia, tämän ja edellisen postauksen tuoma lisäarvo kysyjän ongelmaan on täysi nolla.

            Comment

            • kehveli
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2005
              • 276
              • Lappeenranta

              #7
              Itselläni oli USB-kaapelin kanssa sama ongelma, ettei onnistunut tuo synkronointi, mutta kaverin testerillä ja Com-kaapelilla onnistui.
              Entiset autot: paljon malmikasoja ja sitten yks mersu ja föördi
              Nykyiset kehonliikuttimet: X5 3.0D, 325i

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎