Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tien päällä ongelma, boost pressure ja info particle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • isolohko
    BTCF Member
    • May 2004
    • 902
    • Kymenlaakso

    Tien päällä ongelma, boost pressure ja info particle

    Eli tehot kadoksissa liikkuu kyllä, kysymys kuuluukin määränpäähän 200km ja takaisin kotiin 50km. Auton oma tietokone ei näytä, carlyllä:
    0041A2 boost pressure control
    00452A info-particle system

    e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
  • Pasa
    Bimmer Rookie
    • Jun 2009
    • 71
    • Keski-Suomi

    #2
    Turbo?

    Comment

    • isolohko
      BTCF Member
      • May 2004
      • 902
      • Kymenlaakso

      #3
      Originally posted by Pasa View Post
      Turbo?
      Molemmat?

      e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005

      Comment

      • HTK12
        BTCF Member
        • Jul 2011
        • 10941
        • Joensuu

        #4
        Ahtopaineen säädin ja DPF koodi. Jos toinen auto löytyy ajaisin kotia ja lähtisin toisella autolla.
        e39 540iA E85

        Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
        Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
        Retrofit ym. koodaukset (BMW)
        Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
        Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

        Comment

        • Anzafin
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 3747
          • Kajaani

          #5
          Mulla aikanaan tuli samat koodit ja johtui tukkeutuneesta DPF:stä. Moottorinohjaus ilmeisesti pudotti turbon pois pelistä. Muuta ei tarvinnut minulla tehdä kuin putsata DPF.

          - Antti -

          Comment

          • VolvoTDi
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2006
            • 1576
            • Tampere - Pori

            #6
            Kyllä tuolla voi ajella jos tehot on tallella ja voihan vikatilassakin ajella joskin tehottomana ei niin kivaa. Lappiin en etelästä lähtisi, mutta 200km ei mitään haittaa, vikatila suojaa.
            Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
            Check:
            www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
            Tampere 044-5867096

            Comment

            • Fabsu
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 1754

              #7
              Eikös tuo 452A ole se DPF koodi, kun DPF:än kilsat on tulleet ns. täyteen. Itsellä myös sama koodi päällä mutta tekee kyllä polttoja.
              AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro

              ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
              e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
              e30 318i -88

              Comment

              • asdteme
                BTCF Member
                • Mar 2015
                • 756
                • P-Savo

                #8
                Originally posted by Fabsu View Post
                Eikös tuo 452A ole se DPF koodi, kun DPF:än kilsat on tulleet ns. täyteen. Itsellä myös sama koodi päällä mutta tekee kyllä polttoja.
                Sama homma täällä vastapaineet kuitenkin reilusti alle rajojen.
                better late than never

                E90 325i
                E30 M3
                E92 M3 Competition

                Comment

                • isolohko
                  BTCF Member
                  • May 2004
                  • 902
                  • Kymenlaakso

                  #9
                  sai reissun ajeltua, ylämäissä pudotti vakkarin pois ja joskus piti tuupata M3 että ehtii edes jotenkin jaloista pois ja silloinkin vaivoin.

                  näinkö se tuli aika rikkoa autoa oikein olan takaa... kymissä ei taida olla tuikun reseptin tekijöitä, sitä missä cooleri, turbo, downpipe ja ohjelma?

                  e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005

                  Comment

                  • isolohko
                    BTCF Member
                    • May 2004
                    • 902
                    • Kymenlaakso

                    #10
                    Ratkaisu oli, että Rahumets tutki ja korjasi: turbon alipainesäädin vaihdettiin ja dpf poltto, pelaa kuin buickki taas . Hehkut eivät antaneet inpaan virheilmoitusta, carlyyn kylläkin.

                    e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005

                    Comment

                    • _Sylin_teri_
                      BTCF Member
                      • May 2013
                      • 366
                      • Suomi finland

                      #11
                      Tuo info partikle lähtee vaan kuittaamalla dpf vaihdetuks istalla. Ite oon aina tehny pari kolme pakkopolttoa nollille pitkällä ajomatkalla ja kun on tyhjäks polttanu niin sitten nollaus niin ei auto luule pönttöä tyhjäks vaikka nokea täynnä.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎