Auto on pre-LCI johon on vaihdettu hehkut ja ohjain noin kaksi vuotta sitten.
Silloin ei hehkuttanut ollenkaan ja juuri ja juuri sai veivattua pakkasella käyntiin. Hetken aikaa roksutti kuin väljä massikka konsanaan.
Nyt tänään teki samoin, roksutti hetken aikaa ja sammuikin sitten ja piti pyöräyttää uudelleen käyntiin jolloin roksutus jatkui taas kunnes loppui kun olin ajanut muutama kymmenen metriä. Hehkun merkkivalo palaa kyllä hetken aikaa joten kaiketi siis hehkuttaa kuitenkin?
Voisiko kuitenkin hehkuissa olla vikaa ja voiko ne aiheuttaa tuon roksutuksen, aivan kuin ei kävisi kaikilla sylintereillä tjsp?
Note: ongelma paheni nyt noin 20 asteen pakkasissa, ongelma on ollut pienempänä myös lämpimimmillä keleillä eli on roksuttanut jo pidempään mutta lyhyemmän aikaa. Ja aina käynnistäessä työntää sinistä ulos putkesta.
Note 2: kesällä sattui haaveri, ajoin syvään vesilätäkköön ja vesi taisi mennä coolerin ja turbon läpi ainakin, vissiin sylinteriin/sylintereihin asti. MAF meni rokki ja sen vaihdolla auto on ollut ajossa jo yli 6kk. Mutta voisiko tämä haaveri tehdä tuhoja jotka oireilee nyt näin?
Note 3: vikakoodinlukijaa ei ole käytössä
Silloin ei hehkuttanut ollenkaan ja juuri ja juuri sai veivattua pakkasella käyntiin. Hetken aikaa roksutti kuin väljä massikka konsanaan.
Nyt tänään teki samoin, roksutti hetken aikaa ja sammuikin sitten ja piti pyöräyttää uudelleen käyntiin jolloin roksutus jatkui taas kunnes loppui kun olin ajanut muutama kymmenen metriä. Hehkun merkkivalo palaa kyllä hetken aikaa joten kaiketi siis hehkuttaa kuitenkin?
Voisiko kuitenkin hehkuissa olla vikaa ja voiko ne aiheuttaa tuon roksutuksen, aivan kuin ei kävisi kaikilla sylintereillä tjsp?
Note: ongelma paheni nyt noin 20 asteen pakkasissa, ongelma on ollut pienempänä myös lämpimimmillä keleillä eli on roksuttanut jo pidempään mutta lyhyemmän aikaa. Ja aina käynnistäessä työntää sinistä ulos putkesta.
Note 2: kesällä sattui haaveri, ajoin syvään vesilätäkköön ja vesi taisi mennä coolerin ja turbon läpi ainakin, vissiin sylinteriin/sylintereihin asti. MAF meni rokki ja sen vaihdolla auto on ollut ajossa jo yli 6kk. Mutta voisiko tämä haaveri tehdä tuhoja jotka oireilee nyt näin?
Note 3: vikakoodinlukijaa ei ole käytössä
Comment