525D 3.0 197hv. On kirjoiteltu aikaisemminkin samasta. Olisiko jollakulla vastausta tähän.
Hävittää öljyä sen 1l/vajaa 10 000km. Vaihdoin nyt Gastrolin magnatecit sisään ja nähtäväksi jää onko mitään vaikutusta.
Kone on päälle (ja alle) kuiva, mutta tihuuttaa ikävästi vänkärin puolen turbolle menevän coolerin putkiyhteestä. Kastelee pohjapanssaria ja kylmästä lämpimään talliin tuotaessa silloin tällöin heittää öljymerkin lattialle.
Avasin coolerin molemmin puolin putket ja kuskin puoleisesta lirahti läikkä öljyä samoin kuin vänkärin puoleltakin.
1) onko jotain öljyn paluuputkia tmv? kopan alla on "vortex", jossa ei ole suodatinpatruunoita. Kumikalvo jousella...tehden jotakin
2) mittatikun juureen en näe pikaisella silmäksellä mitään, jolla öljyä palaisi esim separaattorilta. Pitäisikö sellainen löytyä?
Mitä vielä pitäisi huomata? Eikö tuo öljyn viskominen turbon kautta sotke DPFää?
Hävittää öljyä sen 1l/vajaa 10 000km. Vaihdoin nyt Gastrolin magnatecit sisään ja nähtäväksi jää onko mitään vaikutusta.
Kone on päälle (ja alle) kuiva, mutta tihuuttaa ikävästi vänkärin puolen turbolle menevän coolerin putkiyhteestä. Kastelee pohjapanssaria ja kylmästä lämpimään talliin tuotaessa silloin tällöin heittää öljymerkin lattialle.
Avasin coolerin molemmin puolin putket ja kuskin puoleisesta lirahti läikkä öljyä samoin kuin vänkärin puoleltakin.
1) onko jotain öljyn paluuputkia tmv? kopan alla on "vortex", jossa ei ole suodatinpatruunoita. Kumikalvo jousella...tehden jotakin
2) mittatikun juureen en näe pikaisella silmäksellä mitään, jolla öljyä palaisi esim separaattorilta. Pitäisikö sellainen löytyä?
Mitä vielä pitäisi huomata? Eikö tuo öljyn viskominen turbon kautta sotke DPFää?
Comment