Potilasta vaivaa märkä peti eli jäähdytysnestettä kului eikä vuotoa missään näkyvällä paikalla. Egr vaihdettiin ja samalla todettiin, että vesiletkut pinkeenä eli myös paisarin korkki vaihdettiin. Nyt vuotaa luultavimmin korkista eli siis vuotavaa nestettä näkyy paisarin alla. Onko normaalia, että vesiletkuissa on kova paine ? Minkälainen paisarin korkki N47 koneeseen oikeasti kuuluu ? Onko muita vinkkejä ennen kansipahvin vaihtoa ja voiko tämän kansipahvin ongelman jollain sulkea varmasti pois ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 520dA 08 jäähdytysnesteen vuodot.
Collapse
X
-
Originally posted by Jewgeni View PostPotilasta vaivaa märkä peti eli jäähdytysnestettä kului eikä vuotoa missään näkyvällä paikalla. Egr vaihdettiin ja samalla todettiin, että vesiletkut pinkeenä eli myös paisarin korkki vaihdettiin. Nyt vuotaa luultavimmin korkista eli siis vuotavaa nestettä näkyy paisarin alla. Onko normaalia, että vesiletkuissa on kova paine ? Minkälainen paisarin korkki N47 koneeseen oikeasti kuuluu ? Onko muita vinkkejä ennen kansipahvin vaihtoa ja voiko tämän kansipahvin ongelman jollain sulkea varmasti pois ?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Onko letkut kovia jo kylmäkäynnistyksen jälkeen muutaman minuutin käytön jälkeen? 1.4barisen järjestelmän letkut pitäisi pystyä painaan littaan käyntilämpöisestäkin koneesta kohtuullisilla voimalla.
Ota huohotin letku irti joka menee venttiilikopan kannesta ahtimen imuilmaputkeen ja tutkaile onko siellä jäähdytinnestepitoista mönjää.
Voi olla lohkossakin vika N47:män koneessa- N62xxx moottoreiden venttiilivarsitiiviste korjaukset ja lisäilmajärjestelmän nuohoukset,
- N42/46 jakopäät
- N47 jakoketjuvikojen korjaukset
tied. 0407247465
Comment
-
-
- N62xxx moottoreiden venttiilivarsitiiviste korjaukset ja lisäilmajärjestelmän nuohoukset,
- N42/46 jakopäät
- N47 jakoketjuvikojen korjaukset
tied. 0407247465
Comment
-
-
Toivottavasti löydät helposti korjattavan vian. Mulla oli vika halkeilleessa lohkossa. Haihtui sylinterin kautta pois. Sylinteristä taas tuli kova paine jäähdytyskiertoon. Kun jäähdytysnestettä lisäsi lämpimään autoon sai olla tosi varovainen korkin avauksen kanssa. Jälkikäteen koneenvaihdon jälkeen huomasi, että höyryä tulee vähemmän ulos pakokaasun mukana, mutta ero oli niin pieni, ettei kiinnittänyt huomiota ennen korjausta.
Comment
-
-
Syliterinputki halki... katso näyttääkö paisari poreammeelta auton käydessä.-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
Comment
-
-
Originally posted by Jewgeni View PostPotilasta vaivaa märkä peti eli jäähdytysnestettä kului eikä vuotoa missään näkyvällä paikalla. Egr vaihdettiin ja samalla todettiin, että vesiletkut pinkeenä eli myös paisarin korkki vaihdettiin. Nyt vuotaa luultavimmin korkista eli siis vuotavaa nestettä näkyy paisarin alla. Onko normaalia, että vesiletkuissa on kova paine ? Minkälainen paisarin korkki N47 koneeseen oikeasti kuuluu ? Onko muita vinkkejä ennen kansipahvin vaihtoa ja voiko tämän kansipahvin ongelman jollain sulkea varmasti pois ?
noita olen muutaman kpl korjannut. Osassa vuoto tapauksista oli juurikin tihku vuotoa ulospäin. Vuotaa sinne suodattimen jalan juureen näkyy ainoastaan todella pienellä peilillä JOS osaa/pystyy oikeasta kulmasta katsomaan.
osat nro 5,6,7 ja O renkaat 8 vaihtoon. O renkaat (8)tulee osien nro 6 ja 7 mukana.
O renkaan tiiviste pinnat tutkittava tarkkaan onko syöpymiä lauhduttimen alumiinissa, jotta voiko uusi O rengas edes tiivistyä.__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Moro,
Kylmänä löin käyntiin paisarin korkki auki ja pienestä letkusta tuli paisariin nestettä ohuena norona. Näin käytin minuutin tai pari ja korkki koko ajan auki. Jos tulisi sylinteristä eikö pitäisi tulla huolella vaauhdilla ulos korkista tai vaahdota ?
Kiitoksia paljon vastauksista tähän asti...,
Comment
-
-
Minulla aivan samat oireet 535D:ssä ja syyksi paljastui rikkinäinen EGR:n lämmönvaihdin. Ohita lämmönvaihtimen vesikierto kytkemällä letkut yhteen tai tulppaamalla ne niin veikkaan että ongelma poistuu...
Itse tein niin että jätin vesikierron paikoilleen mutta hitsasin tulpat itselämmönvaihtimen molempiin päihin niin neste ei häviä pakosarjaan eikä pakopuoli pääse tekemään painetta vesitilaan.... Vaatii kyllä softapäivityksen tuo egr:n tulppaminen!Last edited by levis69; 05-03-2017, 10:18.E63 M6
"Ei sen vian tarvitse olla suuri jos se on päässä,niin kuin minulla!"
ex:
e21 323i
e30 316
e30 M3
e34 524td
e34 520i
e39 530da
e39 540i 6v.
E61 535d
Comment
-
Comment