Sellainen ongelma ilmeni, että E60 535d LCI isosta navista ja vaihdekepistä katoaa sopivassa tiukassa käännöksessä virrat täysin. Vaihdekeppi putoaa siis vapaalle ja iDriveen tulee tästä herja. Navin näyttö pimenee täysin, mutta palautuu erittäin nopeasti ennalleen (ei siis "boottaa"). Tilanne korjaantuu kuitenkin välittömästi ja auto toimii muuten kuten pitää.
Vaikuttaisi siltä, että jokin liitos, kaapeli tai boksi on hapettunut ja on menoillaan. Nopean googletuksen perusteella tarkistan MPM, MULF ja muutkin boksit peräkontista ja vaihdan ne jos ovat huonot. Mutta, kunnes saan auton piuhan päähän otetaan vinkkejä mielellään vastaan. Etenkin tuo vaihdekepin reagoiminen samanaikaisesti mietityttää?
- BC ei herjaa mistään ennen tai jälkeen paitsi ilmoitus vaihteenvalitsimen väärästä asennosta hetken aikaa
- Käynnistyy hyvin, akun kanssa ei ongelmaa
- Auto toimii muuten moitteetta
Edit: Kuulemma LCI:ssa ei ole enää MPM-modulia, jatketaan tutkimuksia.
Vaikuttaisi siltä, että jokin liitos, kaapeli tai boksi on hapettunut ja on menoillaan. Nopean googletuksen perusteella tarkistan MPM, MULF ja muutkin boksit peräkontista ja vaihdan ne jos ovat huonot. Mutta, kunnes saan auton piuhan päähän otetaan vinkkejä mielellään vastaan. Etenkin tuo vaihdekepin reagoiminen samanaikaisesti mietityttää?
- BC ei herjaa mistään ennen tai jälkeen paitsi ilmoitus vaihteenvalitsimen väärästä asennosta hetken aikaa
- Käynnistyy hyvin, akun kanssa ei ongelmaa
- Auto toimii muuten moitteetta
Edit: Kuulemma LCI:ssa ei ole enää MPM-modulia, jatketaan tutkimuksia.
Comment