Announcement

Collapse
No announcement yet.

-08 530D (173kw) Lci kaikki tehot irti.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jäppinen
    Bimmer Rookie
    • Oct 2013
    • 63
    • Kiuruvesi

    -08 530D (173kw) Lci kaikki tehot irti.

    Eli otsikko kertoo oleellisen.
    Paikallaan on jo keulan kokoinen välijäähdytin.
    173kw mallissa on jo 535D suuttimet eli niistä ei tarvitse huolehtia?
    Vaihteistona toimii 6V manuaali, mitkä setit tänne että varmasti kestää? Painelaakeri? Asetelma? Vauhtis?
    Sitten se turbo? Minkälainen turbo mistä ei varmasti tuotto loppuisi kesken?
    Parempi perä? Paremmat rättinivelet?
    Putkisto 3" vai 3,5"?
    Missä auto kannattaa tämän jälkeen käyttää penkissä ja "säädettävänä"

    Muita parannuksia / ehdotuksia mitä kannattaa tehdä?

    Sitten vielä hieman toista aiheetta.
    Saako näihin tilattua mitään omaa Bluetooth vastaanotinta, nyt voi vaan soittaa ja vastaan otettua puheluita mutta ei musiikkia kuunneltua Bluetoothin kautta..
    Entäpä jonkin sortin usb "lisäpalikkaa" jotta saisi tikulta myös kuunneltua.

    Kiitos ja kumarrus kaikille vastanneille jo valmiiksi!
    E61 LCI M-Sport
  • >Jon1<
    BTCF Member
    • Oct 2007
    • 1054
    • Kuopio

    #2
    Aj techille säätöön ja quaife lukkoperä. Putkelle varmaan tarvii tehä muuta kun downpipe
    ex:F11 535xd M-Sport
    ex:e61 530D M-Sport
    ex:e38 740i mafia
    ex:e36 328
    ex:e36 320
    ex:e30 320->325

    Comment

    • Jäppinen
      Bimmer Rookie
      • Oct 2013
      • 63
      • Kiuruvesi

      #3
      Originally posted by >Jon1< View Post
      Aj techille säätöön ja quaife lukkoperä. Putkelle varmaan tarvii tehä muuta kun downpipe
      Entäpä se laatikko ja turbo? Haluaisin kaiken irti mitä tästä nyt vaan saa..
      E61 LCI M-Sport

      Comment

      • suppari
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2006
        • 4049
        • Turku

        #4
        320-340 tulee softalla ilman dpfää, siitä ylöspäin käyttäisin tonnit kyllä 535d.
        sigpic
        P:0409699000

        JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
        tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
        huollot/korjaukset!

        BMW E&F sarjaan.
        Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
        8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
        AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

        Comment

        • Jäppinen
          Bimmer Rookie
          • Oct 2013
          • 63
          • Kiuruvesi

          #5
          Originally posted by suppari View Post
          320-340 tulee softalla ilman dpfää, siitä ylöspäin käyttäisin tonnit kyllä 535d.
          Niin joo. Mutta mutta.
          A. En halua automaattia.
          B. Hinnat pomppaa taivaisiin haluamanilla kilometreillä ja varustetasolla..
          C. Olen päättänyt rahani tähän käyttää..
          E61 LCI M-Sport

          Comment

          • makkis
            BTCF Member
            • Feb 2005
            • 5152
            • Kouvola, Savisto

            #6
            Originally posted by Jäppinen View Post
            Entäpä se laatikko ja turbo? Haluaisin kaiken irti mitä tästä nyt vaan saa..
            Kannattaa ottaa yhteyttä johonkin ohjelman tekijään, kuten Aj-tech tai Tuikku.
            Ne osaavat vähän neuvoa kun ovat kuitenkin näihin näitä custom ohjelmia vääntäneet.

            Eiköhän siinä tule ekana kuitenkin vastaan suuttimet ja korkeapainepumpun tuotto.
            Sitten turbo, vähän haastattelet ohjelman tekijää ja sitten Pro-turbo tms. joka rakentaa sulle sopivan turbon.

            Laatikko ja muu voimansiirto tuskin myöskään ensimmäisenä sieltä menee.

            Vauhtipyörä kannattanee teettää esim. Blingfactoryllä kiinteä malli, eli kaskoismassalla heitää kuikkaa, en tiedä kuinka pitkälle riittää mutta lähtisin kokeilemaan Sachsin SRE asetelmalla ja vakio massalevyllä ensin ja mikäli ei kestä vääntöjä niin sitten vasta jotain parempaa.

            Noista lähdet nyt ekana liikenteeseen ni olet jo aika pitkällä.
            Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
            Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
            Virallinen Xhp jälleenmyyjä

            Comment

            • Jäppinen
              Bimmer Rookie
              • Oct 2013
              • 63
              • Kiuruvesi

              #7
              Originally posted by makkis View Post
              Kannattaa ottaa yhteyttä johonkin ohjelman tekijään, kuten Aj-tech tai Tuikku.
              Ne osaavat vähän neuvoa kun ovat kuitenkin näihin näitä custom ohjelmia vääntäneet.

              Eiköhän siinä tule ekana kuitenkin vastaan suuttimet ja korkeapainepumpun tuotto.
              Sitten turbo, vähän haastattelet ohjelman tekijää ja sitten Pro-turbo tms. joka rakentaa sulle sopivan turbon.




              Laatikko ja muu voimansiirto tuskin myöskään ensimmäisenä sieltä menee.

              Vauhtipyörä kannattanee teettää esim. Blingfactoryllä kiinteä malli, eli kaskoismassalla heitää kuikkaa, en tiedä kuinka pitkälle riittää mutta lähtisin kokeilemaan Sachsin SRE asetelmalla ja vakio massalevyllä ensin ja mikäli ei kestä vääntöjä niin sitten vasta jotain parempaa.

              Noista lähdet nyt ekana liikenteeseen ni olet jo aika pitkällä.

              Tässäpä nyt selvisikin positiivisiä puolia autosta. Turbo käytettt jo FIN-turbolla eli tuottoa riittää siihen 400hp?

              Kytkin paketti kuulostaa muuten hyvältä mutta ei huvittaisi ruveta aukomaan laatikkoa kahteen kertaan, eli mikähän kestävän juoselellisen massalevyn tuohon löytäisi? AJ-Techille soittelin ja väännöt tulisivat siihen 800nm-840nm paikkeille..
              E61 LCI M-Sport

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎