Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 LCI 520da N47 vm.2008 turboko hajoamassa??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PM75
    Newbiemmer
    • Jun 2014
    • 10
    • Lahti

    E60 LCI 520da N47 vm.2008 turboko hajoamassa??

    Havaittu sellaista, että ahtimelta EGR: lle menevien letkujen liittimet näyttävän tihkuvan hieman öljyä. SIIS KAASULÄPÄLLE, EI EGR.

    Onkohan öljy peräisin ahtimesta vai voiko tulla jostakin muualtakin? Paljonko ahtimen haalaus maksaa vai kannattaako ostaa kokonaan uusi?
    Last edited by PM75; 06-03-2017, 11:41.
  • PM75
    Newbiemmer
    • Jun 2014
    • 10
    • Lahti

    #2
    Pikaisella googlettamisella vaikuttaa siltä, että ahdinta ei ainakaan Suomesta kannata ostaa. :think



    tai vaikka

    Comment

    • asdteme
      BTCF Member
      • Mar 2015
      • 756
      • P-Savo

      #3
      Originally posted by PM75 View Post
      Havaittu sellaista, että ahtimelta EGR: lle menevien letkujen liittimet näyttävän tihkuvan hieman öljyä.

      Onkohan öljy peräisin ahtimesta vai voiko tulla jostakin muualtakin? Paljonko ahtimen haalaus maksaa vai kannattaako ostaa kokonaan uusi?
      Käytäppä turbolle menevä imuputki irti. Sitä öljyä voi tulla huohottimelta. Luultavasti sitä öljyä löytyy jo ennen turboa. Sulla luultavasti öljynerottimena jo vortexi tuossa?
      better late than never

      E90 325i
      E30 M3
      E92 M3 Competition

      Comment

      • PM75
        Newbiemmer
        • Jun 2014
        • 10
        • Lahti

        #4
        Vaikea sanoa, täytyy tutkia. Se on tietty möhnää täynnä vai?

        Comment

        • PM75
          Newbiemmer
          • Jun 2014
          • 10
          • Lahti

          #5
          Öljynerotin näyttää olevan siinä venttiilikopan vieressä. Vaikuttaa olevan yhtä puuta sen venttiilikopan kanssa. Mustaa muovia koko höskä. Öljykorkin edestä imuputkelle lähtevästä huohotin letkusta eteenpäin kaikki sotkeutunut enemmän ja vähemmän öljyyn.

          Ainoa osa mikä kapineesta lähtee irti on tuo allaovela venttiili. Mikä siitä voi hajota?



          Toinen mistä olen kuullut niin venttilikopan tiiviste jos fuskaa imusarjan kohdalta niin tunkee ahtopaineet sinne venttiilikoppaan. Kauhea purkaminen jos sen tiivisteen haluaa vaihtaa.

          Kuvia tänne ei oikein voi liittää.

          Mielipiteitä?

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎