Mikä voisi olla vialla kun 535D e60 vm: -05. Savuttaa polttoaine höyryä imusarjan alta ja imusarja irroitettu juuri ja tiivistetty ja 6-sylinterin suutin tarkistettu dieselpojilla tampereella ja päällepäin ei vikaa näytä olevan missään letkuissakaan. Auto alkoi pitämään tätä savutusta yhtäkkiä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
535d e60
Collapse
X
-
Konetta voi käyttää ilman imusarjaakin (EGR-yhde kannattaa tukkia, niin ei tarvi niitä pakokaasuja haistella), niin pääsee paremmin tutkimaan, mistä vuotaa.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Savua vai hajua...?
Imusarjan läppien o-renkaat tai polttoaine vuoto... Tai sitten pakosarja halki.. Tuossa äkkiseltään yleisimmät hajujen aiheuttajat....E63 M6
"Ei sen vian tarvitse olla suuri jos se on päässä,niin kuin minulla!"
ex:
e21 323i
e30 316
e30 M3
e34 524td
e34 520i
e39 530da
e39 540i 6v.
E61 535d
Comment
-
-
eli
Originally posted by Heguli 31 View PostEli itse moottori on kuitenkin ehjä. Varsinainen vika on (onneksi) moottorin ulkopuolella ja helpommin ja halvemmalla korjattavissa.
Utelias vain siksi että omaan samanlaisen mjööttörin.Vikakoodien lukua porin suunnalla
Comment
-
-
Originally posted by Tontsa80 View Postitse en kyllä vieläkään ymmärrä, miten vika on ulkopuolella jos imusarjaan ampuu? vai suutinko tässä vuotaa?
Utelias vain siksi että omaan samanlaisen mjööttörin.
Comment
-
-
Jos ei sylinterissä ole jälkiä niin männän vaihto ja venttilien läpikäynti ko. sylinterissä ja homma bueno.. Onko suuttimen kärki ehjä?
Varmaan foorumin kautta löytyy käytetty ehjä mäntäkin,eihän tuohon pakko ole uutta laittaa että saa ajoon..
Eihän tuonne pitäisi muuta oikein päästä kuin läppä ?Last edited by levis69; 06-07-2017, 11:42.E63 M6
"Ei sen vian tarvitse olla suuri jos se on päässä,niin kuin minulla!"
ex:
e21 323i
e30 316
e30 M3
e34 524td
e34 520i
e39 530da
e39 540i 6v.
E61 535d
Comment
-
-
Autossa ei ollut läppiä paikalla ja tuo kuva on 2-sylinteristä ja 6-sylinteri oli aikalailla samanmoinen. Savu oli pakokaasua palotilasta ja sen johdosta imusarjakin suli. Tämän kyseisen moottorin voi ostaa pois kun hankin uuden jo tilalle ja ei ole intoa/aikaa alkaa korjaamaan enään vanhaa.
Comment
-
Comment