Millaisia korjauksia tuohon mennessä käytännössä on tarvinnut tehdä ja etenkin kun lähestytään 400tkm? Spekseinä E60/E61 525d/530d 3.0 automaatilla.
- automaattilaatikko (tai turbiini), turbo, alustaa, laakereita, jakoketjua, voimansiirtoa jne.?
- eli onko ns. turvallinen ostos vielä noilla kilometreillä vai onko potentiaalinan että kaikki paikat joutuu korjaamaan?
- Ruostuuko?
- Toki käyttö ja huollot vaikuttaa, mutta kertokaa ihmeessä omia kokemuksianne
Kiitos!
- automaattilaatikko (tai turbiini), turbo, alustaa, laakereita, jakoketjua, voimansiirtoa jne.?
- eli onko ns. turvallinen ostos vielä noilla kilometreillä vai onko potentiaalinan että kaikki paikat joutuu korjaamaan?
- Ruostuuko?
- Toki käyttö ja huollot vaikuttaa, mutta kertokaa ihmeessä omia kokemuksianne
Kiitos!
Comment