Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 ilmajousitus ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Looso
    Bimmer Rookie
    • Mar 2011
    • 137
    • Lahti

    #16
    Joo, transportti kytketty pois mut vieläkin jotain vikaa. Nyt tulee jo vikailmoitus näytölle. Täytyy lukea vikakoodit uusiks.
    Käyttis 530d e61 2004

    Ex.
    e34 518i '90
    e34 520 '88,
    e34 525 '92,
    e30 318 '90,
    e34 520 '89,
    e34 525tds '94
    e36 323 '97
    e34 540 '94
    e34 535 '89
    e39 523 '98
    e38 735i '98
    E39 530d "98
    E28 520 "84
    E34 535 "89
    E39 530d "00
    E38 740 "98
    E46 318 "01
    Yms.

    Comment

    • 325E
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 1227
      • LAHTI

      #17
      Sitä tarkoitin

      Sitä tarkoitin ja tuolla potentiometrillä, että säätö on portaaton en kertonut mainitsemaasi hall-anturin tyyppiä kuten sinä. Kiitos Claurio tarkennuksesta. Tässähän monelle asian ydin on tärkeä jotta tiedetään missä mahdollisesti voi olla vika monen muun vian lisäksi..


      Originally posted by Clavurion View Post
      Ne korkeussäädön anturit ovat kyllä hall-antureita, eivätkä potentiometrejä.

      Comment

      • Looso
        Bimmer Rookie
        • Mar 2011
        • 137
        • Lahti

        #18
        Vika löytynyt, halogeenillä kun mittas kompuran virtajohdot niin vaikuttivat ehjiltä, kompuralle kun syötti virtaa niin alko hurisemaan.
        Liitokset kytkettynä ei liikkunut mihinkään ja tämä vikakoodi oli uudelleen luettuna se että perä ei nouse tietyn ajan sisällä korkoonsa.
        Otin sielut irti kompuran virtaliitännästä ja sieltähän löyty vihertävää pikkasen sekä liitäntä oli "palanut".
        Uusia sieluja ei löytynyt firman laarista, täytyy marmorilta käydä kysyy osaako ne myydä pelkkiä sieluja vai tuleeko perinteisesti koko johtosarja.
        Tilalla on nyt napeat apikot kutistesukalla ja silikoonilällillä ruutattu liitäntä vesitiiviiks. On toiminu nyt moitteetta kolmisen viikkoa.
        Hankala oli etsiä kun mikään mittaustulos ei viitannut kyseiseen liitäntään ja päällepäin ei hapettumia nähnyt.
        Käyttis 530d e61 2004

        Ex.
        e34 518i '90
        e34 520 '88,
        e34 525 '92,
        e30 318 '90,
        e34 520 '89,
        e34 525tds '94
        e36 323 '97
        e34 540 '94
        e34 535 '89
        e39 523 '98
        e38 735i '98
        E39 530d "98
        E28 520 "84
        E34 535 "89
        E39 530d "00
        E38 740 "98
        E46 318 "01
        Yms.

        Comment

        • HTK12
          BTCF Member
          • Jul 2011
          • 10941
          • Joensuu

          #19
          Originally posted by Looso View Post
          Vika löytynyt, halogeenillä kun mittas kompuran virtajohdot niin vaikuttivat ehjiltä, kompuralle kun syötti virtaa niin alko hurisemaan.
          Liitokset kytkettynä ei liikkunut mihinkään ja tämä vikakoodi oli uudelleen luettuna se että perä ei nouse tietyn ajan sisällä korkoonsa.
          Otin sielut irti kompuran virtaliitännästä ja sieltähän löyty vihertävää pikkasen sekä liitäntä oli "palanut".
          Uusia sieluja ei löytynyt firman laarista, täytyy marmorilta käydä kysyy osaako ne myydä pelkkiä sieluja vai tuleeko perinteisesti koko johtosarja.
          Tilalla on nyt napeat apikot kutistesukalla ja silikoonilällillä ruutattu liitäntä vesitiiviiks. On toiminu nyt moitteetta kolmisen viikkoa.
          Hankala oli etsiä kun mikään mittaustulos ei viitannut kyseiseen liitäntään ja päällepäin ei hapettumia nähnyt.
          Virtapiirit pitäisi testailla kuormitettuna, niin silloin vasta näkee pystyykö se kuljettamaan riittävästi virtaa. Tuohon käyttöön auton polttimot on aika näppäriä, saa eri tehoilla olevia kuormia kun on erilaisia polttimoita. Vaatii toki hieman rakentamista ja useita polttimoiden kantoja. Tässä aika hyvä video aiheesta: https://www.youtube.com/watch?v=-L_fw7xn19k
          e39 540iA E85

          Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
          Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
          Retrofit ym. koodaukset (BMW)
          Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
          INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
          Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

          Comment

          • Looso
            Bimmer Rookie
            • Mar 2011
            • 137
            • Lahti

            #20
            H4 polttimolla mittailin
            Käyttis 530d e61 2004

            Ex.
            e34 518i '90
            e34 520 '88,
            e34 525 '92,
            e30 318 '90,
            e34 520 '89,
            e34 525tds '94
            e36 323 '97
            e34 540 '94
            e34 535 '89
            e39 523 '98
            e38 735i '98
            E39 530d "98
            E28 520 "84
            E34 535 "89
            E39 530d "00
            E38 740 "98
            E46 318 "01
            Yms.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎