Osaako viisaimmat kertoa tarvitseeko 12/2006 malliin etukardaanin lisäksi ostaa muutossarja? Lci malliin 3/2007 menis etukardaani suoraan ilman muutossarjoja mutta tähän nyt tämmöstä tarjois lisäksi. Hintaakin aika reippaasti kyseisellä muutossarjalla...:think Kallis on kyllä kardaanikin, marmorilla reilu tonni
e61 530xd etukardaani
Collapse
X
-
Tuosta uuden vetolaipan tarpeesta en osaa sanoa. Mikä vanhassa kardaanissa vikana, meniskö ristikoiden uusimisella?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
työkaverilta meni kanssa etukardaani ja uus makso saksassa jotain 300€ pintaan
Comment
-
Nyt oli kiire osalle niin ei pystyny odottamaan saksasta, suomesta löytyi 700€. Onhan tuossa hyvä ero jos saksan kardaani myös uudempi vahvistettu malli?Originally posted by >Jon1< View Posttyökaverilta meni kanssa etukardaani ja uus makso saksassa jotain 300€ pintaanf11 530xd m-sport -12
- ex e61 530xd m-sport, -06
- ex e39 530d, -00
- ex e30 320 touring
Comment
-
Ei siihen ainakaan mitään välikappaleita tarvinnut että eikö lie orkkisOriginally posted by Bablo81 View PostMutta mikäpä harrastus ei maksais
Comment
-
Merkkiliikkeestä kun kysyy niin ei ole muuta tarjolla kuin tuota uutta 3/2007 -> vahvistettua mallia, vanhemman mallin valmistus on lopetettu. Mikähän sitten laatu jos ei olekaan alkuperäisiä mitä tarjoovat esim ebayssä.f11 530xd m-sport -12
- ex e61 530xd m-sport, -06
- ex e39 530d, -00
- ex e30 320 touring
Comment
-
Ristikko petti ja kai se on ollut tuo kardaanikin heikko lenkki näissä kun lci:ssä on jo vahvistettua mallia. Samalla kertaa otti sitten vaihelaatikon pohjakin kyytiä. Tuleepahan öljyt vaihettuu nyt samalla kertaa
Last edited by Bablo81; 08-07-2017, 23:04.f11 530xd m-sport -12
- ex e61 530xd m-sport, -06
- ex e39 530d, -00
- ex e30 320 touring
Comment
-
Näkyy ETK:ssa olevan osanro vain koko etukardaanille. Liekö jossain mittoja noille ristikkonivelille, jos sopivat löytyisi niin voisi vaihtaa ennakoivana toimenpiteenä kun hinta jäisi murto-osaan uudesta kardaanista.
Comment
-
Marmoritiski yrittää etukardaanin kanssa vaihdattaa samalla jakolaatikon vetolaipan jota nyt ei ole pakko vaihtaa. Tämä uudemman mallin vahvistettu etukardaani menee ihan heittämällä paikoilleen <--03/07 malleihin. Omassa tapauksessa oli kardaanin ristikko ihan kappaleina ja kardaanin pää ihan palasina niin joutu koko kardaanin vaihtamaan. Nyt taas pelaa
f11 530xd m-sport -12
- ex e61 530xd m-sport, -06
- ex e39 530d, -00
- ex e30 320 touring
Comment
-
Hyvä tietää, että se vetolaippa on hätävarjelun liiottelua.Originally posted by Bablo81 View PostMarmoritiski yrittää etukardaanin kanssa vaihdattaa samalla jakolaatikon vetolaipan jota nyt ei ole pakko vaihtaa. Tämä uudemman mallin vahvistettu etukardaani menee ihan heittämällä paikoilleen <--03/07 malleihin. Omassa tapauksessa oli kardaanin ristikko ihan kappaleina ja kardaanin pää ihan palasina niin joutu koko kardaanin vaihtamaan. Nyt taas pelaa
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Etukardaanissa hiukka välystä havaittavissa ja ennakoivana olis ajatus vaihtaa.
Liettuasta alkuperäinen n. 900euroa tai OEM-laatu saksasta n. 300e.
Mitä muuta huomioitavaa vaihdossa? orggispultit varmaan syytä uusia samalla?E61 525 -06
Ex. E61 530xd -06
Ex. E91 320d -06
Comment

Comment