Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pre lci 535d

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tontsa80
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2009
    • 271
    • pori

Tottakai

Originally posted by Arnolds View Post
    No ite ja moni muu käyttänyt tuolla Jarkolla http://www.siekkinen.net/
    ja on ammattimies asiassa. Ei tee leipätöikseen muuta kun korjaa noita tomaattilaatikoita. Mutta jokainen käyttää missä haluaa.
    Tottakai käyttää missä haluaa, Tuolla oli takuu 6kk tai 15000km.
    Vikakoodien lukua porin suunnalla

Comment

• saM5
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2003
      • 496
      • Pori

Originally posted by levis69 View Post
      Kyllä tuo tyyppivika koskee kaikkia ZF:n 6hp laatikoita.. E60/61 on paskin bemari mitä ite oon omistanu, ei koskaan tule toista E60 sarjan autoa minulle...
      Tämä muuten pitää harvinaisen hyvin paikkansa!
      E91 335i xDrive
      -----------------------------------------------
      ex: E61 535d ¤ E30 318i Touring ¤ E61 ///M5 ¤ E91 335i M-Sport ¤ E46 325i M-Sport II Touring ¤ E36 328i M-Sport Touring ¤ E34 3.6 ///M5 ¤ E30 318is ¤ E30 327 ¤ E30 325i

Comment

• Tontsa80
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2009
        • 271
        • pori

Eiii

Originally posted by saM5 View Post
        Tämä muuten pitää harvinaisen hyvin paikkansa!

Älkää vittuilko, mulla on just semmonen

Aika sama silti, mustana kerää vieläkin katseita ja viimeistään siinäkohtaa kun jää köhimään mustaan paksuun savuun jos sattuu momentinmuunnin juuri silläkohtaa pitämään)
        Vikakoodien lukua porin suunnalla

Comment

• levis69
          Bimmer Rookie
          • Oct 2008
          • 186
          • Etelä-Savo

Originally posted by Tontsa80 View Post
          Älkää vittuilko, mulla on just semmonen

Aika sama silti, mustana kerää vieläkin katseita ja viimeistään siinäkohtaa kun jää köhimään mustaan paksuun savuun jos sattuu momentinmuunnin juuri silläkohtaa pitämään)
          Allekirjoitan tuon ...

Itsellä Tuikun softa ollu omassa vuoden verran ja edelleen pienen pirullisen hymyn tekee kun hieman käskee...

Moottori on suurin piirtein ainut paikka jota ei ole vielä tarvinnut ropata...

Auto ollu mulla 14 kk ja korjauksiin menny melkein 8 k€ ja ainut kerta kun on korjaamolla tarvinnut vierailla on tuo Recron reissu...
          Tämä kun tulee joskus myyntiin niin on ainakin huollettu auto...

Tälläkin hetkellä seisoo pihalla pelti auki ja odottaa uuden vesipumpun saapumista... Kauhulla odottaa että mitähän seuraavaksi?

Mutta kuitenkin... Ei tulis kyllä mieleenkään luopua.. Paitsi sitten kun lompakko antaa myöten siirtyä F sarjan 535D:hen..
          Last edited by levis69; 30-07-2017, 12:28.
          E63 M6

"Ei sen vian tarvitse olla suuri jos se on päässä,niin kuin minulla!"

ex:
          e21 323i
          e30 316
          e30 M3
          e34 524td
          e34 520i
          e39 530da
          e39 540i 6v.
          E61 535d

Comment

• LongJohn
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2017
            • 269
            • Kuopio

Originally posted by Arnolds View Post
            No ite ja moni muu käyttänyt tuolla Jarkolla http://www.siekkinen.net/
            ja on ammattimies asiassa. Ei tee leipätöikseen muuta kun korjaa noita tomaattilaatikoita. Mutta jokainen käyttää missä haluaa.
            Henkkoht voin Siekkistä suositella ja nimenomaan näiden yo referenssien vuoksi. Toki jos haluaa ruuvata askin Latviaan niin anna mennä sinne.

Mekatroniikan korjauksella voi selvitä. Itsellä on nyt 301k ajettu jos siinä askin vipotus oli ilmennyt edellisellä omistajalla jo vajaasta 200k lähtien ja nyt kun mekan ja öljyt laittoi ehkä 285-290k kohdilla se ei enää semmoisenaan auttanut.

Mutta sinänsä vahinko ei ollut suuri. Se osa askia on nyt kunnossa ja seuraavaksi vaihdetaan joka tapauksessa avosydänkirurgiaan: turbiini kuntoon ja samalla vahvistellaan että saapi tiukempaa softaa.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎