Announcement

Collapse
No announcement yet.

N53 ja hidas kaasuläppä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kangsta e61
    Newbiemmer
    • Feb 2018
    • 21
    • Suomi

    #16
    Moi

    Joudut vaihtaa koko ccv:n kalvo voi olla aika hankala saada sieltä mötikästä rikkomatta koko laitetta.itse purin vasta ccv ja tutki mitä oli syöny ku vei öljyä reippaasti..laitoin kyllä uuden ccv mutta ei paljo öljyn syönti vähenny..

    Comment

    • Kangsta e61
      Newbiemmer
      • Feb 2018
      • 21
      • Suomi

      #17
      Toki voihan tuo olla pcv venttiilikin oire siihen kyllä voi kalvon vaihtaa mulla ois yks uus.

      Comment

      • Juggie
        Bimmer Rookie
        • Jun 2007
        • 199
        • Pohjois-Pohjanmaa

        #18
        Originally posted by Kangsta e61 View Post
        Joudut vaihtaa koko ccv:n kalvo voi olla aika hankala saada sieltä mötikästä rikkomatta koko laitetta.itse purin vasta ccv ja tutki mitä oli syöny ku vei öljyä reippaasti..laitoin kyllä uuden ccv mutta ei paljo öljyn syönti vähenny..
        Kyllä se vaihtaminen onnistuu, kun purkaa varovasti. Nyt ajellut kalvon vaihdon jälkeen reippaat 2tkm ja hyvin pelaa.
        Ei vielä niin paljoa ole tuota ajoa tullut, että osaisi sanoa onko vaikutusta ollut öljyn syöntiin.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎