E61 -06 520d kyseessä. Auto on ollut minulla 6v ja ajettu nyt 390tkm, itse n.200tkm. Koko minulla olo ajan auto on sammuillut kesken ajon, yhtäkkiä. Lähtee käymään, kun vaan starttaa. Se on tehnyt välillä sitä muutaman kerran viikossa. Välillä jopa muutaman kuukauden tauko. Töpselissä on käytetty moneen otteeseen, mutta mitään sieltä ei tunnu löytyvän. Nyt auto ei halua aina startata. Yleensä kylmänä saa painaa nappia 5-15 kertaa. Mittaristosta kuuluu naksaus. Tähänkään ei apua vikakoodeista. Ei ikinä satu vika päälle testeissä. Kummastakaan viasta ei ole ollut suurempaa haittaa, ennen kuin ne iskee samaan aikaan päälle. Ajoin moottoritietä hirveässä loskapöpperössä, kärri perässä, rekasta ohi. Juuri rinnalla ollessa auto sammuu ja ei starttaa, vaikka kuinka painelee. Kyseessä lienee kaksi eri vikaa. Auto käynnistyy hienosti, kun vain suostuu pyörittämään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
520d sammuilee/ei starttaa
Collapse
X
-
Vilkaisepa tätä ketjua, jos jotakin samankaltaista oiretta löytyy, ja ennen kaikkea johtolankaa vian selvittelyyn.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
-
Comment