Announcement

Collapse
No announcement yet.

530d e60 Alustan muutoskatsastus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JoonasPH
    Newbiemmer
    • Jan 2018
    • 1
    • Imatra

530d e60 Alustan muutoskatsastus

Olisin tarvinnut hieman apua. Käytin hankkimaani e60 ensimmäistä kertaa katsastuksessa niin tuli yllätys vastaan, autossa olevaa alustaa ei ollut muutoskatsastettu autoon. Ostin auton noin vuosi takaperin pienestä autoliikkestä joka oli juuri katsastanut auton samalla alustalla ilman huomautuksia.

Autossa on siis D2 coilover alusta. Apua olisin tarvinnut vakioalustan korkeuden määrittämiseen. Katsastusmies kun vaatii korkeuden josta autoa on alettu madaltaa ja tämän mitan mikä autossa on nyt.

Eli olisiko joku auttanut ja mitannut omasta 530d e60 vakioalustan korkeuden pyörännavasta lokarinkaareen. Tässä on ollut vakiona ihan "normi iskarit ja jouset" ei mitään sportti hommeleita.

Tästä olisi suuri apu. Kiitos
  • ^^pazi^^
    Bimmer Rookie
    • Mar 2013
    • 134
    • Iisalmi

Netistä löytyy noi mitat ja max5cm saat madaltaa siitä vakio korkeudesta. Pyöränsuuntauslappu mihin lukemaa et mikä alusta ja kaarien mitat. Itse ainakin sain muutoskatsastettua bc:n alustan tuolein pari vuotta sitten. Autowikistä taisin itse tulostaa lapun missä näky mitat ?
    Last edited by ^^pazi^^; 04-01-2018, 17:24.

Comment

• huotski
      Bimmer Rookie
      • Sep 2013
      • 126
      • Nurmijärvi

Itse laitoin korkeudeksi 360mm kun oli m-sportti, mutta ei kai sillä ole tässä vaiheessa väliä.
      e65 730d lci
      ex.e60 535d e39 523i 540i 528iA

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎