Hellou kaikki,
Mulla sellainen retrospektiivinen vika kuin akun purkautuminen ja vian metsästys.
Elikkäs akkua saa/joutuu latailee tämän tästä ja välillä siinä välissäkin.
Akku on testattu ja on kunnossa. Takalasin kuuluisa "nappi" on vaihdettu viikko sitten.
Takaluukun johtosarjat on vaihdettu uusiin 2 vuotta sitten, joten poissulkisin sen.
Kuskin puolen peili on hauska veitikka. Se kääntyilee jonkun ohilentävän satelliitin aikataulussa, aina tappiin asti. mm. tilanteissa kun avaan takaoven tai takaluukun tai 5 minsaa autoon lukituksen jälkeen, ihan ittekseen tai se satelliitti.
Minähän en anna vielä periksi vian etsimisen suhteen. Ampeerimittarilla on tutkittu paljonko virtaa lähtee lukituksen jälkeen taivaalle tai sen satelliitin matkaan. Lukemat on lukitusvaiheessa 1.1A ja laskee nopeasti 0.07A ts 70mA:in.
Noin 5 minuutin päästä käntyy siis se peili (satelliitti kulkee kait ohi), tässä kohtaa kulutus pompsahtaa 1.5 A:in mutta laskee pian n. 10 mA:in.
Tänään tutkin EHC modulin vaikutusta asiaan-- ei mitään sykähdyttävämpää kuin lakan kuivumisen seuraamisessakaan, ts. ei vaikutusta mihinkään, samat kuviot toistuu.
Tästä mielenipahoittaneena painelin auton sisään, lukitsin autoon itseni ja seurasin sisävalojen palamista siis niinkuin vaihdekepin valo, stereoiden valot ja tusina niitä pieniä ledivaloja ympäri ohjaamoa.
Ovet oli siis lukossa. Kokeilin dvd soitinta kun kerran valot oli päällä, ei soinut levy mutta navigaattorin levy tuli hetken päästä ulos.
Hmmm. Sitten muistin lukeneeni mil eiku mulffista.
But where it is?
Jos jaksoitte tänne asti lukea tätä bmw harrastusta, niin kertokaa viisaat missä se sijaitsee tässä tourin mallissa.---ei mulla tälläkertaa muuta
Mulla sellainen retrospektiivinen vika kuin akun purkautuminen ja vian metsästys.
Elikkäs akkua saa/joutuu latailee tämän tästä ja välillä siinä välissäkin.
Akku on testattu ja on kunnossa. Takalasin kuuluisa "nappi" on vaihdettu viikko sitten.
Takaluukun johtosarjat on vaihdettu uusiin 2 vuotta sitten, joten poissulkisin sen.
Kuskin puolen peili on hauska veitikka. Se kääntyilee jonkun ohilentävän satelliitin aikataulussa, aina tappiin asti. mm. tilanteissa kun avaan takaoven tai takaluukun tai 5 minsaa autoon lukituksen jälkeen, ihan ittekseen tai se satelliitti.
Minähän en anna vielä periksi vian etsimisen suhteen. Ampeerimittarilla on tutkittu paljonko virtaa lähtee lukituksen jälkeen taivaalle tai sen satelliitin matkaan. Lukemat on lukitusvaiheessa 1.1A ja laskee nopeasti 0.07A ts 70mA:in.
Noin 5 minuutin päästä käntyy siis se peili (satelliitti kulkee kait ohi), tässä kohtaa kulutus pompsahtaa 1.5 A:in mutta laskee pian n. 10 mA:in.
Tänään tutkin EHC modulin vaikutusta asiaan-- ei mitään sykähdyttävämpää kuin lakan kuivumisen seuraamisessakaan, ts. ei vaikutusta mihinkään, samat kuviot toistuu.
Tästä mielenipahoittaneena painelin auton sisään, lukitsin autoon itseni ja seurasin sisävalojen palamista siis niinkuin vaihdekepin valo, stereoiden valot ja tusina niitä pieniä ledivaloja ympäri ohjaamoa.
Ovet oli siis lukossa. Kokeilin dvd soitinta kun kerran valot oli päällä, ei soinut levy mutta navigaattorin levy tuli hetken päästä ulos.
Hmmm. Sitten muistin lukeneeni mil eiku mulffista.
But where it is?
Jos jaksoitte tänne asti lukea tätä bmw harrastusta, niin kertokaa viisaat missä se sijaitsee tässä tourin mallissa.---ei mulla tälläkertaa muuta
Comment