Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suuttimen kärjen pesu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tontsa80
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2009
    • 271
    • pori

    Suuttimen kärjen pesu

    Kannattaisikohan sellainen projekti, että ottaisi suuttimet irti, ja pesisi kärjet ultralla.
    Kuvien mukaan monasti kärjen ulkopinta jo niin karstassa, että tukkii reiät.
    Uutta suuttimesta ei toki tule, mutta suihkutuskuvion luulisi paranevan puhdistuksen jälkeen:think
    Hintaakaan projektille ei tulisi kupariprikkojen hintaa enempää.

    Kokonaan pesu ei oikein innosta, koska tilat on mitä on, ja suuttimessa niin pieniä osia sisällä, että aina joku pääsee hukkumaan.

    Onkohan worth of time?
    Vikakoodien lukua porin suunnalla
  • Juspa
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2006
    • 1225
    • Pori

    #2
    Kyllä ultraäänipesulla reiät saa auki, irti se kärki tosin pitää ottaa ja pikkuosien järjestys kannattaa katsoa että saa kasattua takaisin. Pystyssä kun pidät suuttimen koko ajan ja varovasti ruuvaat kärjen irti niin pysyy paketti kasassa.
    E70 M-Sport AlpinWeiß 3

    Ex.
    F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
    E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
    E90 320d -05 Schwartz 2
    E36 328i touring -97 Diamantschwartz
    E36 352i -91 Diamantschwartz

    Comment

    • Tontsa80
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2009
      • 271
      • pori

      #3
      Joo

      Originally posted by Juspa View Post
      Kyllä ultraäänipesulla reiät saa auki, irti se kärki tosin pitää ottaa ja pikkuosien järjestys kannattaa katsoa että saa kasattua takaisin. Pystyssä kun pidät suuttimen koko ajan ja varovasti ruuvaat kärjen irti niin pysyy paketti kasassa.
      Onhan noita tullut kokonaankin pestyä ja purettua, ja uudella teflonirenkaalla koottua.
      Nyt käytöautosta kyse, ei kerkeä seisottelemaan jos saa esim sen pienen shimmilevyn tai kuulan hukkaan
      Alapuolellahan ei ole kuin ohjuritapit, jousi, neula ja yksi "prikka" Joten sieltä se olisi vielä helppo avata ilman osien hukkumista.
      Vikakoodien lukua porin suunnalla

      Comment

      • Clavurion
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 9156
        • Oulu

        #4
        Originally posted by Tontsa80 View Post
        Onhan noita tullut kokonaankin pestyä ja purettua, ja uudella teflonirenkaalla koottua.
        Nyt käytöautosta kyse, ei kerkeä seisottelemaan jos saa esim sen pienen shimmilevyn tai kuulan hukkaan
        Alapuolellahan ei ole kuin ohjuritapit, jousi, neula ja yksi "prikka" Joten sieltä se olisi vielä helppo avata ilman osien hukkumista.
        Eihän se nyt haittaa, jos kasatessa yksi pieni kuula jää pois.
        E39 530dA -02 M-Sport
        E53 X5 3.0dA -06 Sport
        * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
        Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

        Comment

        • Tontsa80
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2009
          • 271
          • pori

          #5
          Tuskin

          Originally posted by Clavurion View Post
          Eihän se nyt haittaa, jos kasatessa yksi pieni kuula jää pois.
          Tuskin haittaa, miten niin pieni osa edes voisi

          Tosiaan on tullut purettua, ei enää... Remppojen onnistumisesta en osaa sanoa, kun vika sitten olikin aikanaan pumpun venttiilissä, ei o renkaassa, vaan venttiili sökö. Napsahti kyllä vaan ei toiminut.
          Suurta luottoa ei kuitenkaan tullut touhuun joten vaihdoin harrastusta

          Aina näitä tehdessä tulee mieleen että kannattaako ehjää korjata rikki?
          Vikakoodien lukua porin suunnalla

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎