Tässä on nyt yritetty pähkäillä talven aikana, että minkälainen ränni tulevalle kesälle pitäis ämmään laittaa. Autossa on nyt paikallaan vakio palikat. Ja niillä äänet on kyllä todella laimeat moottoriin nähden.
Vaihtoehtoja on jonkin verran.
-Hommatakko pelkät takapöntöt ja vaihtaa vain ne? Mikä vittu noissa Eisenmanin pöntöissä maksaa
-Vai ostaako jonkun valmiin catbackin? Valmiit catbackit on vaan aika hinnan kiroissa. Ja paras valikoima on ameriikan puolella, jollonka kuljetukset ja tullit vielä lisää valmiiks suolasia hintoja.
-Kolmas, ja ehkä houkuttelevin vaihtoehto tällä hetkellä olis teettää rosteriputkisto ihan oman mielen mukaan. Yksi varteenotettava vaihtoehto tämän toteutukseen olis vaikka Lakesteel Mäntsälässä.
Jos päädytään teettämään putkisto, niin sitten pitäis osata päättää että mitä sinne laitetaan. Pelkkä x-pipe ja ainoastaan takapöntöt, vai laittaako välivaimentimella. Pelkillä takapöntöillä ei taida mennä leimasta?
Vihjeitä, kokemuksia, ideoita otetaan vastaan. Montaa kuukautta ei ole enää aikaa tätä vatvoa, jotta on auto ajossa kun kevät saapuu.
Vaihtoehtoja on jonkin verran.
-Hommatakko pelkät takapöntöt ja vaihtaa vain ne? Mikä vittu noissa Eisenmanin pöntöissä maksaa
-Vai ostaako jonkun valmiin catbackin? Valmiit catbackit on vaan aika hinnan kiroissa. Ja paras valikoima on ameriikan puolella, jollonka kuljetukset ja tullit vielä lisää valmiiks suolasia hintoja.
-Kolmas, ja ehkä houkuttelevin vaihtoehto tällä hetkellä olis teettää rosteriputkisto ihan oman mielen mukaan. Yksi varteenotettava vaihtoehto tämän toteutukseen olis vaikka Lakesteel Mäntsälässä.
Jos päädytään teettämään putkisto, niin sitten pitäis osata päättää että mitä sinne laitetaan. Pelkkä x-pipe ja ainoastaan takapöntöt, vai laittaako välivaimentimella. Pelkillä takapöntöillä ei taida mennä leimasta?
Vihjeitä, kokemuksia, ideoita otetaan vastaan. Montaa kuukautta ei ole enää aikaa tätä vatvoa, jotta on auto ajossa kun kevät saapuu.
Comment