Announcement

Collapse
No announcement yet.

530D E61 LCI webaston ohjainkortin korjaus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pepper1976
    Bimmer Rookie
    • Oct 2014
    • 144
    • Forssa

530D E61 LCI webaston ohjainkortin korjaus

Olisko Etelä-Suomessa webaston ohjainkorttien korjaajaa? Eli pajaa tai ketään kuka osaa ohjainkortin korjata. Tehdasasenteinen webasto ei käynnisty mutta kun vesipumpun vikakoodit nollaa niin pelittää hetken. Eli vaikuttaa selvästi ohjainkorttivialta. Asun itse Forssassa joten jos olisi inhimillisen matkan päässä minne voisi auton viedä niin saisi homman tehtyä kerralla kuntoon. Kalajoella taitaa joku paikka olla missä kortteja korjailevat mutta mieluummin veisin auton niin saisi testata samalla että kaikki tulee kuntoon eikä lähetellä pelkkää korttia edes takaisin.
  • koma
    Bimmer Rookie
    • Jul 2013
    • 55
    • Juupajoki/Tampere

Originally posted by Pepper1976 View Post
    Olisko Etelä-Suomessa webaston ohjainkorttien korjaajaa? Eli pajaa tai ketään kuka osaa ohjainkortin korjata. Tehdasasenteinen webasto ei käynnisty mutta kun vesipumpun vikakoodit nollaa niin pelittää hetken. Eli vaikuttaa selvästi ohjainkorttivialta. Asun itse Forssassa joten jos olisi inhimillisen matkan päässä minne voisi auton viedä niin saisi homman tehtyä kerralla kuntoon. Kalajoella taitaa joku paikka olla missä kortteja korjailevat mutta mieluummin veisin auton niin saisi testata samalla että kaikki tulee kuntoon eikä lähetellä pelkkää korttia edes takaisin.
    Kyllä vika voi olla silti vesipumpussa jos ei ole vaihdettu vielä.Elektroniikka puoli alkaa pätkimään noissa pumpuissa joka aiheuttaa sen että välillä toimii ja välillä taas ei.Jonkun verran noita kortteja korjannu, yleensä vain juotosvikoja e6x korteissa

Comment

• WSE1
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 3242
      • Suomusjärvi

Suomusjärvellä n. 40km forssasta. Joitain satoja olen korjannut ja perehdyttänyt sercapin hemmoja näihin aikanaan. Toki todenäköisin vika tuossa on kyllä webaston vesipumppu, maksaa noin 80-120 e järkevästi hankittuna ja merkkiliikkeessä 250ekee.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎