Monessa threadissa näytti olevan keskustelua vioista, joissa on tullut herjaa luistonestosta, nelivedosta, ABS jarruista sekä jännitteestä.
Pihassa olevassa E61 tuli eräs päivä kaikki samat herjat poislukien jännite.
Näinollen kaikkien toiminta myös hävisi. Ohjausanturi kalibroimalla (ratin pyöritys) muut ongelmat katosivat paitsi tuo 4x4 herja. Tulee aina startin jälkeen takaisin.
Itsetehty huomio: Virrat päälle, salavalikosta jännite esiin: näyttää normaalilta alle 13V. Auto käyntiin: jännite nousee. Kun jännite nousee reiluun 15 volttiin niin helähtää ruutuun 4x4 herja.
Uusi akku vaihdettu -> 95Ah AGM ja paikalla oli alkuperäinen 90Ah AGM. Akun rekisteröinti tehty WOW:lla. Muita tämän auton kanssa yhteensopivia diagnostiikkalaitteita ei juuri nyt hyllystä löydy.
Nouseeko jännite liian suureksi ja voiko herja johtua tästä?
-IBS? Voiko aiheuttaa liian suurta latausjännitettä?
Pihassa olevassa E61 tuli eräs päivä kaikki samat herjat poislukien jännite.
Näinollen kaikkien toiminta myös hävisi. Ohjausanturi kalibroimalla (ratin pyöritys) muut ongelmat katosivat paitsi tuo 4x4 herja. Tulee aina startin jälkeen takaisin.
Itsetehty huomio: Virrat päälle, salavalikosta jännite esiin: näyttää normaalilta alle 13V. Auto käyntiin: jännite nousee. Kun jännite nousee reiluun 15 volttiin niin helähtää ruutuun 4x4 herja.
Uusi akku vaihdettu -> 95Ah AGM ja paikalla oli alkuperäinen 90Ah AGM. Akun rekisteröinti tehty WOW:lla. Muita tämän auton kanssa yhteensopivia diagnostiikkalaitteita ei juuri nyt hyllystä löydy.
Nouseeko jännite liian suureksi ja voiko herja johtua tästä?
-IBS? Voiko aiheuttaa liian suurta latausjännitettä?
Comment