Noniin aamulla lähdin töihin ihan normaalisti ja moottoritien rampissa huomasin että nyt ei ole kaikki tehot tallella ja sain juuri ja juuri kiihdetettyä auton 140kmh vauhtiin, mutta siitä ei päässyt enään kovempaa.
Eli suomeksi auto meni ns nilkutusmoodiin vaikka idriveen ei tullut mitään ilmoitusta.
Pysähdyin kehällä bussipysäkille ja käynnistin uudelleen ja auto toimi aivan normaalisti ja kaikki tehot oli taas tallella
Dis näytti vikakoodeja ddeltä
- 003F57 charge air pressure controller
- 004548 power management closed circuit current violation
Eli eikös tuo pressure controller tarkoita turbon siipiä ohjaavaa ohjainservoa? (autossa dpf)
outoa jos siinä olisi vikaa kun autoon on ahdin vaihdettu alle vuosi sitten ja kilometrejäkään ei ole kuin 50tkm sen jälkeen tullut.
Katselin tuossa ahtopaineita ajaessa ja tyhjäkäynnillä näyttää sitä 1050 mbar ja täyskiihdytyksessä pääsi 2600 mbariin piikkinä ja normaalisti 2500mbar
Autossa softat laitettu joten ahtopaineet kuitenkin varmaan suht normaalit.
Mites tätä lähtisi ratkomaan? Vikaa en saanut uusittua enään tuon jälkeen.
Eli suomeksi auto meni ns nilkutusmoodiin vaikka idriveen ei tullut mitään ilmoitusta.
Pysähdyin kehällä bussipysäkille ja käynnistin uudelleen ja auto toimi aivan normaalisti ja kaikki tehot oli taas tallella
Dis näytti vikakoodeja ddeltä
- 003F57 charge air pressure controller
- 004548 power management closed circuit current violation
Eli eikös tuo pressure controller tarkoita turbon siipiä ohjaavaa ohjainservoa? (autossa dpf)
outoa jos siinä olisi vikaa kun autoon on ahdin vaihdettu alle vuosi sitten ja kilometrejäkään ei ole kuin 50tkm sen jälkeen tullut.
Katselin tuossa ahtopaineita ajaessa ja tyhjäkäynnillä näyttää sitä 1050 mbar ja täyskiihdytyksessä pääsi 2600 mbariin piikkinä ja normaalisti 2500mbar
Autossa softat laitettu joten ahtopaineet kuitenkin varmaan suht normaalit.
Mites tätä lähtisi ratkomaan? Vikaa en saanut uusittua enään tuon jälkeen.
Comment